استانی

پیام تبریک دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت سال نو

رهنمودهای رهبری در زمینه جهش در اقتصاد نصب العین مسئولین قرار گیرد/ ۱۳۹۹ سال رشد و شکوفایی است

کد خبر : 28294

هر چند سالی که در آن هرچند حوادث طبیعی و دشمنی های بدخواهان ملت شریف ایران کام مردم را تلخ کرد اما ایران سربلند از تمام این گردنه های سخت عبور کرد و به یاری خداوند متعال روزهای بهتر و پرشکوهتر در انتظار این مردم صبور و مقاوم ایران خواهد بود.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال نو شمسی و نام گذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش صبح مشهد، حسین اکبریان محمد آبادی با بیان این که بهار امسال با سالگرد شهادت باب الحوائج امام موسی الکاظم شروع میشود و با اعیاد شریف رجب و شعبان ادامه می یابد، گفت: امید که به یمن عطر ولایی که در این عید باستانی به مشام می رسد، خیر و برکت الهی در بهار طبیعت و در سراسر سال آتی بر همه ما نازل گردد و همه بلایا از جمله این بیماری فراگیر اخیر از سر همه شماخواهران و برادران هموطن دور گردد.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با عرض ارادت به ساحت مقدس ولی عصر عج و آرزوی طول عمر مقام معظم رهبری، افزود:د دعا به درگاه الهی بلند می کنیم و برای تحول حال در سال جدید از خداوند منان یاری می جوییم.

حسین اکبریان محمد آبادی در پایان، ضمن تبریک مجدد این ایام فرخنده برای همه ملت ایران، سالی پر از خیر و برکت در ظل توجهات حضرت ولیعصر و توام با سلامتی و شادکامی از درگاه الهی مسالت و از مسئولین خواست نسبت به اجرایی شدن شعار سال که جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، نام گذاری شده، جدیت لازم را داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن