استانی

از ابتدای سال جاری تاکنون:

اجرا و بهره‌برداری از پروژه آبخیزداری بند خاکی حوزه شهری شهر کاشمر

کد خبر : 54979

در راستای ایمن سازی تاسیسات شهری و خدمات زیربنایی از خطرات سیل و نفوذ تدریجی سیلاب‌ها به لایه‌های زیرزمینی پروژه‌ آبخیزداری بند خاکی حوزه آبخیز شهری شهر کاشمر واقع در منطقه سید مرتضی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر با تاکید بر اجرای پروژه‌های متنوع آبخیزداری در شرایط خشکسالی شهرستان گفت این پروژه ۱۲ هزار متر مکعب عملیات خاکی داشته و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرا گردیده است.

میثم روشنی فعالیت های دیگری از جمله واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی ،کشاورزی،ورزشی و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت احداث مسکن روستایی جمعاً در سطح ۲۱ و نیم هکتار اجرای پروژه بیابان زدایی با کشت نهال در مساحت ۲۳ هکتار با ۵ نوبت آبیاری در منطقه بهاریه مدیریت جنگل‌های دست کاشت در سطح ۱۰۰ هکتار احداث آبشخور دام و منبع آب در بخش فرح دشت با هدف تامین آب شرب بهداشتی دام‌ها را می‌توان نام برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر اظهار داشت در راستای رسالت اداری و تکریم ارباب رجوع به ویژه روستاییان ، بهره‌برداران و دامداران و ادارات دولتی در طول ۶ ماهه اول سال نیز بالغ بر ۵۵۰ مورد پاسخ به استعلامات اراضی را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام رساندیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن