شهری

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد مقدس خبر داد:

برپایی جشنواره «ضیافت بهارانه» در خیابان راهنمایی مشهد تا عید سعید فطر

کد خبر : 58116

جشنواره «ضیافت بهارانه» با برپایی غرفه‌های مختلف تفریحی، ورزشی و فرهنگی از ۱۹ تا ۲۳ فروردین و همزمان با ایام عید سعید فطر در خیابان راهنمایی مشهد برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حسین عبداله‌زاده گفت: تامین و برگزاری برنامه های مفرح و با نشاط و فراهم سازی بسترهای شادی مومنانه برای شهروندان جهانشهر برکت و کرامت به ویژه در ایام خاص و اوقات فراغت،یکی از اولویت های اقدامات فرهنگی مدیریت شهری مشهد مقدس می باشد که در راستای این امر، ویژه برنامه «ضیافت بهارانه» از روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه سال جاری تا ۲۳ فروردین ماه و در روز عید سعید فطر از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ در بلوار راهنمایی، جنب برج سلمان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این رویداد با برپایی غرفه‌های مختلف تفریحی و ورزشی، بازی و ورزش کودکان و بزرگسالان، آمادگی جسمانی، انجمن‌های ورزشی و… همراه خواهد بود.

مشاور شهردار و مدیر شهرداری منطقه ۱ مشهد مقدس تصریح کرد: در این برنامه طنزپردازان و استندآپ کمدین‌های مطرح و همچنین گروه دختران ستاره هشتم و پسران خورشید که در برنامه عصر جدید به شهرت و محبوبیت بالایی در بین شهروندان مشهدی دست یافته بودند، نیز حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: اجرای سرود، تئاتر، پرفورمنس، عروسک گردانی و برنامه‌های نمایشی و همچنین اجرای مسابقات مختلف از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در این جشنواره ارایه خواهد شد.

به گفته‌ی شهردار منطقه یک دعوت از مهمانان ویژه و چهره‌های برتر فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی و همچنین پخش کلیپ‌های آموزش شهروندی با محتوای گذشت و ایثار، مهربانی، حفظ حرمت و کرامت بزرگ‌ترها و… نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در جشنواره ضیافت بهارانه اجرا می‌گردد.

وی افزود: هر شب و همزمان با اجرای برنامه، نورافشانی نیز برپا خواهد بود و در شب عید سعید فطر اجرای این برنامه با شورو نشاط و برنامه های ویژه تری برگزار خواهد شد.

عبداله‌زاده در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، هر شب فیلم کوتاهی از مظلومیت مردم فلسطین در برنامه پخش خواهد شد و برگه‌هایی نیز در بین مخاطبان با عنوان “پیامی به تو برادر یا خواهر فلسطینی‌ام” برای درج دلنوشته های شهروندان توزیع می‌گردد و در پایان این برنامه به بهترین پیام‌ها جوایزی تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن