استانیزندگیورزشی

به همت هیات ورزش های همگانی بسیج استان؛ اتوبوس کاروان سلامتی و نشاط به ایستگاه بوستان ارم گلشهر رسید

کد خبر : 18843

امروز دستان پینه بسته مردان و زنانی را لمس کردم که سوزن پزشکی یارای فرو رفتن بر دستان این عزیزان نبود .دستان تلاش و زحمت امرار معاش حلال برای خانواده را اینجا به وضوح و آشکارا مشاهده کردم.

در آدینه ای پاییزی و با استقبال بی نظیر مردم، بوستان ارم گلشهر سومین مقصد و میزبان کاروان سلامتی و نشاط هیات ورزش های همگانی بسیج استان خراسان رضوی قرار گرفت.
به گزارش صبح مشهد، این مراسم که به همت هیات ورزشهای همگانی بسیج استان و همکاری تربیت بدنی ناحیه میثم و تربیت بدنی شهرداری منطقه ۴ و با حضور جمعیت ۱۳۰۰ نفری برگزار شد، همچون هفته های گذشته، شلوغ ترین ایستگاه آن ، ایستگاه سلامتی و تندرستی بود و تعداد ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان توانستند در ایستگاه تندرستی، تست قند و فشار خون داده و برنامه ورزشی و مشاوره حرکات اصلاحی بگیرند. سرکار خانم دکتر واحدی مسئول ایستگاه تندرستی که بصورت داوطلبانه و با علاقه خدمت به محرومین، هر هفته با کاروان نشاط و سلامت همکاری دارد، گفت : امروز دستان پینه بسته مردان و زنانی را لمس کردم که سوزن پزشکی یارای فرو رفتن بر دستان این عزیزان نبود .دستان تلاش و زحمت امرار معاش حلال برای خانواده را اینجا به وضوح و آشکارا مشاهده کردم.
عفت خشمن نایب رییس هیات ورزش های همگانی بسیج استان گفت : این کاروان که با هدف ایجاد نشاط و شادی هر هفته در محله ای انجام برنامه می کند تحت نظر کارشناسان و متخصصان و قهرمانان ملی رشته ها علاوه بر به نمایش گذاشتن حرکات ورزشی ، آموزش هم داده و استعدادیابی انجام می‌شود.
همچنین محمد اسدی رییس هیات ورزش های همگانی بسیج استان هم گفت: برنامه های هیات ورزش های همگانی بسیج استان با اولویت حاشیه شهرهای استان خراسان رضوی چیده شده است و در این راستا از همکاری نهادهای همکاری کننده کمال تشکر و امتنان را داریم.
محمد اسدی گفت: از مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۴ جناب احتشامی و مدیر تربیت بدنی ناحیه میثم سروان کاری به جهت همکاری در اجرای مراسم سپاسگذارم.
محمد اسدی در بحث تغذیه ورزشی گفت : تغذیه نقش مهمی در برنامه های اصلاحی وتناسب اندام ورزشکاران دارد به همین منظور کارشناسان تغذیه درمانی همراه با دستگاه های پیشرفته ورزشی از جمله دستگاه بادی کاپوزیشین در زمینه های مشاوره ورزشی به همراه تست های قند و فشار خون و مشاوره ورزشی به صورت رایگان در خدمت شهروندان منطقه بودند.

وی افزود: امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا و رئیس هیأت ورزش های همگانی استان در پیامی ضمن خدا قوت به همه دست اندرکاران، از این که به دلیل تألمات روحی و درگذشت خواهر بزرگوارشان نتوانستند، در سومین مقصد کاروان سلامتی و نشاط و جمع مردم خونگرم منطقه گلشهر حضور داشته باشند، پوزش طلبیدند.
این مراسم طبق هرهفته با اهداء جایزه به نفرات برتر شرکت کننده در بازی ها پایان یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن