اسلاید شوستون اصلیشهری

صرفه‌جویی بیش از ۱۰ میلیارد تومان در هزینه‎های خدمات شهری مشهد

کد خبر : 13162

از این طریق ضمن تامین و رفع نیاز شهروندان بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در هزینه‌های جاری خدمات شهری طی سال جاری صرفه جویی داشته و به مساجد نیز کمک شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان در هزینه‌های خدمات شهری مشهد طی سال جاری خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، علیرضا صحراگرد بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های شهرداری ایجاد و استقرار سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح معابر به منظور استفاده شهروندان است طی سنوات اخیر اقدامات ویژه‌ای بر تامین این موارد انجام شده است.
وی افزود: با توجه به هزینه قابل توجه نگهداری سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر مدیریت خدمات شهری با مشارکت مساجد و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با هیات امنای مساجد امکان بهره‌برداری از ۸۸۱ چشمه سرویس‌های بهداشتی این مراکز را در طول سال برای شهروندان مهیا کرده است.
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از این طریق ضمن تامین و رفع نیاز شهروندان بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در هزینه‌های جاری خدمات شهری طی سال جاری صرفه جویی داشته و به مساجد نیز کمک شده است.
صحراگرد اضافه کرد: از سوی دیگر با بهره‌گیری از این فرصت ضمن عدم اشغال اراضی مجزا جهت احداث یا استقرار سرویس‌های بهداشتی به میزان ۹ میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان در بخش عمرانی نیز صرفه‌جویی شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن