استانی

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: مدیر باید خودساخته باشد

کد خبر : 43785

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران باید در زمینه اخلاق فردی، اجتماعی و اداری خودتربیت‌شده و خودساخته باشند.

به گزارش صبح مشهد، سیدهادی طباطبایی پنجشنبه شب در حاشیه آیین پایانی دوره نخست تربیت مدیران جهادی اندیشکده مدیریت راهبردی جهادی انقلابی شرق کشور در جمع خبرنگاران افزود: تنها پس از کسب این ویژگی است که مدیر می تواند در اجتماع و اطراف خود تاثیر گذاشته و با همین ویژگی وارد مباحث اداری شود.

وی گفت: کشور ما طی چهار دهه گذشته با حضور موفق در دنیا توانسته است با استفاده از مدیران جهادی و انقلابی خود را به جایگاه ایده‌آلی برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، ماهیت انقلاب اسلامی را فرهنگی دانست و گفت: اگر بتوانیم متناسب با این ویژگی انقلاب اسلامی، نیروهایی را تربیت کنیم قطعاً می‌توانیم در رسیدن به اهداف انقلاب موفق باشیم و البته باید متناسب با این اهداف نیز برنامه ریزی داشت.

طباطبایی بر حرکت و برنامه ریزی مدیران منطبق بر اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم با همین شرایط، مدیران آینده را تربیت کنیم تا آینده ایران تضمین شود.

وی گفت: ایران با دشمنان متعددی مواجه است، آنها تلاش و برنامه‌ریزی زیادی برای از بین بردن و ضعیف کردن شاخصه های انقلابی انجام می دهند و ما نیز باید بتوانیم متقابلاً در پاسخ به این توطئه‌ها برنامه‌ریزی‌ مناسبی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برای موفقیت در این تقابل لازم است از نسل جوان انقلابی همانگونه که در دهه های نخست انقلاب استفاده کردیم، به بهترین شکل بهره ببریم.

اندیشکده مدیریت راهبردی جهادی و انقلابی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و از سال ۱۳۹۸ در قالب اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور دوره هایی را برای مدیریت راهبردی مبتنی بر مدیریت جهادی و انقلابی با همکاری دانشگاه امام حسین(ع)، دانشگاه آزاد و اندیشکده یقین برپا کرده است.

این موسسه تحت مدیریت مجموعه‌ای متصل به مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت دارد و اکنون دومین دوره مدیریت راهبردی را برای ۴۵ نفر از مدیران استان خراسان رضوی شامل ۴۲ مرد و سه زن آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن