اسلاید شواقتصادیستون اصلی

پدیده؛ آغاز عملیات عمرانی پس از دریافت قسط اول کنسرسیوم

کد خبر : 12949

دکتر ابوالفضل انتظاری با بیان اینکه طبق قرارداد کنسرسیوم مبلغ پانصد میلیارد تومان به شرکت پدیده تخصیص داده شده است، اظهار کرد: پس از نهایی شدن قرارداد کنسرسیوم در دفترخانه، ظرف روزهای آینده اولین قسط از اعتبار تخصیصی در حدود نود میلیارد تومان از بانک دریافت خواهد شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اخبار پدیده، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری پدیده از آغاز عملیات عمرانی خبر داد و گفت: با دریافت اولین قسط کنسرسیوم و پیش پرداخت به پیمانکاران منتخب، عملیات عمرانی بخشی از پروژه شروع می گردد.
وی افزود: برای اینکه سهامداران قادر به استفاده هزینه ارزش اقتصادی سهام باشند، علاوه بر تلاش برای ورود به فرابورس، امکانی فراهم شده است تا در آذرماه هر یک از سهامداران بتوانند به افراد غیر، سهام خود را منتقل کنند.
انتظاری با تاکید بر تسهیل فرایند انتقال سهام، تصریح کرد: با فراهم کردن شرایط انتقال سهام بر بستر فناوری و تعریف دفاتری در سراسر کشور این امر به سرعت و بدون نیاز به مراجعات حضوری به دفاتر پدیده انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت پدیده با اشاره به اینکه شرایط برخی از سهامداران به گونه ای است که ضرورت دارد سهام آنها به پول تبدیل شود، اظهار کرد: در حال مذاکره با برخی کارگزاری ها هستیم و توافقات اولیه صورت پذیرفته است تا از این طریق سهام افرادی که اعسار دارند با قیمت توافقی خریداری شود.
وی با بیان اینکه سهامداران سرمایه های ما محسوب می شوند، گفت: هماهنگی هایی با مشارکت سازمان های مرتبط اعم از دستگاه های حاکمیتی و عمومی در حال پیگیری است که به سهامدارانی که اعسار آنها ثابت شده است، خدمات جانبی تخصیص داده شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن