پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: بهره‌گیری از فناوری های نوین برای جهاد تبیین در فضای مجازی ضروری است

کد خبر : 49700

امام جمعه مشهد گفت: در مساله جهاد تبیین بازخوانی انقلاب و چگونگی شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ضروری است، در این راستا باید از تمام فناوری های نوین برای جهاد تبیین در فضای مجازی بهره گرفت.

به گزارش صبح مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد افزود: باید انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری نظام برای نسل جوان به ویژه دهه های ۸۰ و ۹۰ تبیین شود، آنان چشم که باز کردند خود را در فضای انقلاب دیدند و باید بدانند این نظام از دل انقلابی بیرون آمد که متعلق به مردم بود و هیچ انقلاب ‌و هیچ نظامی در کره زمین این چنین شکل نگرفته است.

وی بیان کرد: کسانی که مسوول فضای مجازی هستند باید در این زمینه نظارت های خود را افزایش دهند و پاسخگو باشند.

آیت الله علم الهدی افزود: اغتشاشات اخیر طرح آمریکا از نوع کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در کشورمان است، استکبار جهانی تلاش می کند که نقشه ۷۰ سال قبل خود که بر علیه دولت مصدق اجرا شد و شاه را بر مردم کشورمان مسلط کرد را دوباره اجرا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مردم ایران در جریان انقلاب هیچ گاه اسلحه به دست نگرفتند، امام راحل اجازه دست بردن به اسلحه به هیچ یک از مردم را نداد، مردم با سینه خشک در مقابل گلوله های داغ قرار گرفتند و این گونه انقلاب اسلامی پیروز شد.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن