پایتخت فرهنگ اسلامی

بر اساس تفاهم نامه همکاری؛

گذرهای فرهنگ و هنر مشهد ایجاد می شود

کد خبر : 38476

در راستای کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و تقویت ظرفیت ها مردمی فرهنگ و هنر، شهرداری مشهد و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در شهر مشهد، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش صبح مشهد، بر اساس تفاهم نامه ای که بین محمد رضا کلایی شهردار مشهد، امین عارف نیا مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبادله شد، طرفین برای همکاری به منظور ایجاد گذر فرهنگ و هنر در خیابان دانشگاه مشهد و فعال سازی عرصه میدان شهدا با رویکرد هنرهای دینی توافق کردند.

بر پایه این گزارش در تفاهم نامه ای که در دفتر شهردار مشهد منعقد و مبادله گردید، شهرداری مشهد متعهد گردیده است تا پایان سال ۱۳۹۹ ضمن باز طراحی، آماده سازی، بهسازی ابنیه و زیبا سازی گذر گلستان نسبت به واگذاری واحدهای تجاری به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی و هنری اقدام کند.

موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز متعهد گردید تا ضمن ایده پردازی، نیاز سنجی، امکان سنجی، انجام مطالعات بازار نسبت به تهیه طرح های مفهومی و محتوایی و برنامه فیزیکی گذرهای فرهنگ و هنر مشهد اقدام و از فعالیتهای نوآورانه و خلاق برای کارآفرینی در این ۲ عرصه حمایت کند.

شایان ذکر است کارگروهی مرکب از نمایندگان شهرداری مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، به روند پیشرفت تفاهم نامه نظارت خواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن