پایتخت فرهنگ اسلامی

۱۰ مدال بانوی عضو تیم ملی پیوند اعضاء، هدیه به آستان حضرت رضا(ع)

کد خبر : 56226

 بانوی ورزشکار اصفهانی که پس از پیوند کلیه و عضویت در تیم پیوند اعضا، مدال‌های رنگارنگ ملی و جهانی رشته بدمینتون را کسب کرده است، مدال‌های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان‌نیوز، نجمه کمالی، ورزشکار بسیجی اصفهانی، پس از سپری کردن دوره سخت بیماری، با توکل به پرودگار و ائمه اطهار(ع)، تلاش خود در عرصه ورزش را ادامه داد و در رشته بدمینتون به عضویت تیم پیوند اعضا درآمد. وی که در سال‌های اخیر با حجاب کامل در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی حضور یافته، موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته بدمینتون شده و صبح امروز ۱۰ مدال مسابقات جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

نجمه کمالی، اظهار داشت: در سال ۱۳۸۳ به خاطر مشکل کلیه، عمل پیوند انجام دادم و در سال ۱۳۸۸ با هیئت پیوند اعضا استان اصفهان آشنا و وارد این هئیت شدم که توانستم با تمرینات مستمر و شرکت در مسابقات استانی و کشوری، در سال ۹۰ عنوان قهرمانی کشور را کسب کنم و به تیم ملی پیوند اعضا دعوت شدم.

وی ادامه داد: به لطف خدا و عنایت ائمه اطهار(ع) حضور موفقی در مسابقات جهانی داشتم که حاصل آن کسب مدال‌های رنگارنگ بود و خوشحالم که امروز ثمره زحماتم را در قالب قابی کوچک به حرم امام رضا(ع) تقدیم می‌کنم و امیدوارم حضرت رضا(ع) این هدیه را از من قبول کنند.

این ورزشکار در این مراسم مدال نقره انفرادی و طلای دوبل مسابقات ۲۰۱۳ آفریقا، مدال طلای انفرادی و طلای دوبل۲۰۱۵ آرژانتین، مدال برنز انفرادی وطلای دوبل۲۰۱۷ اسپانیا، مدال نقره انفرادی و برنز دوبل۲۰۱۹ انگلیس و مدال طلای انفرادی ونقره دوبل۲۰۲۳ مسابقات جهانی استرالیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

کمالی هدف خود از ورزش کردن را حفظ سلامتی و نشاط و ورزش عنوان کرد و گفت: در این مسیر همسر و خانواده‌ام مشوق من بودند و برای آینده با تلاش و کوششی که انشالله خواهم داشت ادامه ورزش و حفظ قهرمانیم در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ آلمان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن