اخبار مهم

تن فروشی خیابانی دختر جوان مشهدی برای انتقام از نامزد خائن!

کد خبر : 32006

دختر جوان برای انتقام از نامزد خود دست به کار احمقانه ای زد و در خیابان ها خودفروشی کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا رکسانا، دختر ۱۸ساله که با پوشش زننده ای، که همراه پسری در شهر مشغول گشت و گذار بود دستگیر شد وپس از انتقال به دادسرا در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: کامران در همسایگی ما زندگی می کرد به طوری که از پشت بام آن ها خانه ما به طور کامل دیده می شد.

حمام ما داخل حیاط بود، یک روز که کسی در خانه نبود بودن اینکه حوله را از داخل خانه بردارم از حمام خارج شدم، این در حالی بود که کامران در حال تماشای من از روی بام بود.

وی ادامه داد: در حالی که کاملا برهنه بودم و در حیاط قدم می زدم متوجه نگاه های کامران شدم وقتی قصد داشتم چادری را از روی طناب لباس ها بردارم او گفت همین طوری خیلی زیبایی! با این جمله او لبخندی زدم و این آغاز دوستی من و کامران شد.

این دختر ادامه داد: دوستی ما به دیدارهای شبانه هم کشید و من به دور از چشم اعضای خانواده ام پنهانی از پشت بام به پشت بام خانه آن ها می رفتم و تا صبح در آغوش او سپری می کردم. پس از مدتی مادر کامران به خواستگاری من آمد اما پدرم شدیدا مخالفت کرد که با وجود اصرارهای من مجبور به پذیرش این وصلت شد.

رکسانا گفت: مدتی پس از عقد متوجه ارتباط کامران با چند تن دیگر از دختران محل شدم که این موضوع مرا شدیدا آزار می داد وقتی موضوع را با او در جریان گذاشتم کتمان کرد اما زمانی که تصاویر او با دختران دیگر را نشانش دادم گفت این موضوع به تو هیچ ربطی ندارد.

وی اضافه کرد: فکر انتقام به سرم زد و تصمیم گرفتم برای انتقام از شوهرم در خیابان خودفروشی کنم، هنگامی که قصد داشتم با منصور یکی از مشتریانم به خانه او بروم توسط پلیس دستگیر شدم.

بنابراین گزارش متهم با دستور بازپرس به بازداشتگاه منتقل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن