اسلاید شویادداشت روز

فراخوان جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی

جوانان انقلابی، متخصص و پاکدست رزومه خود را جهت حضور در لیست شورای وحدت اصولگرایان ارائه نمایند

کد خبر : 39715

جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی از جوانان انقلابی، متخصص، پاکدست، خردمند و با انگیزه که ثبت نام خود را برای حضور در رقابت های ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام داده اند، درخواست کرد جهت انتخاب و حمایت در لیست شورای وحدت اصولگرایان رزومه و سوابق خود را به این جبهه ارائه نمایند.

به گزارش صبح مشهد، متن فراخوان که به قلم مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی تنظیم شده به شرح ذیل می باشد:

شهر و روستا بستر زیست اجتماعی و زندگانی انسانی است و می بایست برای جامعه اسلامی زمینه تعالی همه جانبه انسان را مهیا کند. شوراهای شهر و روستا وظیفه راهبری خردمندانه و قاعده گذاری هوشمندانه شهرها را بر عهده دارند. حرکت به سمت قله های انقلاب اسلامی با حضور جوانان متخصص، پاکدست،جوان، انقلابی و جهش های تمدنی در بستر شهرهای اسلامی هوشمند رخ می دهد و رسیدن به افق های بلندِ گام دوم انقلاب، نیازمند بازآفرینی شهرها به مثابه محیط‌های شتاب دهنده اقتصادی و اجتماعی است به گونه ای که در آن رفاه شهروندان و شاخص های تعالی اجتماعی و فرهنگی با رویکردی همه جانبه، روز به روز افزایش یابد.

جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی بی آنکه در این مرحله از انتخابات تعهدی به نامزدهای محترم بدهد، اعلام می دارد، ساز و کاری منسجم برای شناسایی و رتبه بندی افراد توانمند بویژه جوانان به عنوان نیروهای برتر، موثر و جوان طراحی کرده است.

همچنین به تمامی شهروندان اطمینان می دهد که فارغ از سوگیری های سیاسی و مداخلات ناموجه، تمام تلاش خود را بکار بندد که مبتنی بر معیارها و شاخص های علمی و انقلابی، نیروهای برتر و موثر را با نگاه به اهداف متعالی گام دوم انقلاب معرفی نماید.

کاندیداهای محترم می توانند سوابق خود را به شماره واتساپ   ۰۹۱۵۸۲۳۱۶۲۲ ارسال نمایند.

و من الله التوفیق؛ مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن