اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

فروشگاه بزرگ پوشاک تشریفات در خدمت مجاورین و زائرین امام هشتم

کد خبر : 12125

عرضه پوشاک صد در صد ایرانی از پنجاه برند معتبر داخلی تبلور باور ملی و توسعه جامعه ایرانی است.

مشهد الرضا پایتخت فرهنگی جهان اسلام در شامگاه بیست و پنجمین روز شهریور شاهد افتتاح بزرگترین نمایشگاه پوشاک با عنوان فروشگاه ” تشریفات ” بود. به گزارش صبح مشهد، این آیین آبرومند که با استقبال پرشور مردم شهرهای مشهد و طرقبه و مسئولین استانى و شهری و همچنین حضور دو بازیگر سرشناس کشورمان حسام نواب صفوی و سرکار خانم شراره رخام، انجام شد، شاهد نمایش و اقتدار پیوند مردم و کارآفرینان بود که با ندای به شعار تولید ایرانی، امنیت ملی به استقبال از تشریفات آمده بودند.

شهرستان طرقبه شاندیز مستعد سرمایه گذاری و نشاط اجتماعی

این مطلب را حسینی فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز بیان داشت و افزود: شهرستان طرقبه و شاندیز شامل دو شهر و ۴۰ روستای آباد و ۷ رودخانه که سرمایه ملی و طبیعی کشورمان به شمار می روند، سالانه شاهد حضور میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان می باشد که توسعه مراکز نشاط و شادابی و همچنین مرکز خرید مطمئن و باکیفیت از ضروریات تلقی شده که الحمدلله فروشگاه بزرگ تشریفات به مدیریت جناب آقای وحید میرزایی و همکاران محترمشان آبروی شهرستان تلقی شده که برای این بزرگواران موفقیت روزافزون را آرزومندم.
وی از در حال احداث بودن ۱۲ مرکز فروش پوشاک در شهرستان طرقبه شاندیز هم خبر داد.

افزایش اشتغال همراه با توسعه صنعت پوشاک در گرو ۳ عامل مهم

دیگر سخنران آیین افتتاحیه فروشگاه بزرگ تشریفات یکی از تولید کنندگان و کارآفرینان برگزیده ملی بود. مهندس غلام علی رخصت در سخنانی با اشاره به نام گذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیان داشت: امروزه ارتقأ تکنولوژی و روزآمدى ابزارهای تولید به همراه حفظ کیفیت یکی از ضروریات توسعه به شمار می رود و تنها راه رقابت و حفظ بازار، توجه جدی به این مسئله می باشد.
وی در ادامه به عامل دوم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مردم باید خرید ایرانی انجام دهند و قطعا بدانند خرید ایرانی یعنی حفظ امنیت ملی و امیدوارم فرهنگ مزبور در آحاد جامعه ایرانی نهادینه شود. تولید کننده برتر کشورمان در پایان به ضرورت حمایت جدی از تولید کنندگان و تشویق آنها اشاره و تاکید کرد، دستگاه های مسئول در کنار مردم نقش بسزایی در ایجاد انگیزه و پشتیبانی از تولید کنندگان بویژه در صنعت پوشاک به عهده دارند.

رفع بخش زیادی از مشکل بیکاری با توسعه صنعت پوشاک

یک استاد دانشگاه و مدرس کارآفرینی با اشاره به ظرفیت بالای صنعت پوشاک در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید کنندگان ملی را یک ضرورت برشمرد و تاکید کرد، سرمایه گذاری صنعت پوشاک ربع دیگر سرمایه گذاری ها هزینه در بردارد و البته با اشتغال زایی حدود ۷۰۰ هزار فرصت!
دکتر جواد صخدری به نقش دولت ها در حمایت از تولید و کارآفرینی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: خرید ایرانی یعنی حمایت از جامعه ایرانی و جوان ایرانی که امیدوارم هموطنانم به این مهم توجه جدی داشته باشند.

گپ و گفت حسام نواب صفوی و شراره رخام با مردم و نورافشانی و اجرای برنامه طنز از دیگر برنامه های شاد و مفرح آیین افتتاحیه فروشگاه بزرگ تشریفات بود.

تشریفات از پنجاه برند ملی و بهترین تولیدات داخلی تشکیل شده است

در پایان سعیدی مدیر فروشگاه با اشاره به فضای ۲۷۰۰ متر مربعی نمایشگاه گفت: ایجاد فضای بازی کودکان، لمکده جهت پذیرایی از مشتریان و چندین خدمات جانبی دیگر از جمله سرویس های بوجود آمده در تشریفات می باشد.
وی به اشتغال مستقیم ۷۰ نفر،  قیمت مناسب و ثابت پوشاک به همراه حفظ کیفیت در فروشگاه اشاره کرد و تاکید کرد: چند هزار شغل غیر مستقیم حاصل شده از این سرمایه گذاری کمک زیادی به کاهش بیکاری در شهرستان نموده است.

گفتنی است نمایشگاه و فروشگاه بزرگ ” تشریفات ” در ابتدای جاده طرقبه بین امام رضا ۲۹ و ۳۱ واقع شده که از ۸ صبح تا پاسی از شب در خدمت شهروندان و زائرین امام هشتم می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن