اسلاید شواقتصادیستون اصلی

مشکلات شهرک صنعتی بینالود برطرف شد/ بهره برداری از ۲۲ طرح در هفته دولت

کد خبر : 11789

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های صضورت گرفته، مجوز استقرار صنایع تا رده ۶ در شهرک صنعتی بینالود خراسان رضوی فراهم شده است.

راضیه علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: سابق بر این مشکلی برای شهرک صنعتی بینالود وجود داشت و آن اینکه به علت قرار گرفتن در حریم شهر بینالود تنها اجازه  صنایع تا رده ۳ داده می‌شد که به معنی استقرار واحدهایی در حد بسته بندی بود.

وی ادامه داد: این موضوع مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاران در این حوزه به وجود آورده و علیرغم اینکه استقرار صنایع در محور غرب مشهد دیگر امکان پذیر نبود همچنان در برابر استقرار صنایع در این شهرک نیز  مخالفت‌هایی وجود داشت و به همین علت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در مشهد مقدس برگزار شد در مورد این شهرک صحبت شده و خواستار مستثنا شدن این شهرک از قانون حریم شهرها شدیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: با پیگیری صورت گرفته هم اکنون اجازه استقرار صنایع تا رده ۶ در شهرک صنعتی بینالود داده شده و با این مجوز بسیاری از مشکلات هم در بخش استقرار صنایع در محور غرب رفع می‌شود زیرا این شهرک می‌تواند جایگزین مناسبی برای محور غرب مشهد باشد.

علیرضایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع با توجه به استقرار واحد ایران خودروی خراسان در محدوده شهرک صنعتی بینالود واحدهای تولیدکننده قطعات خودرو می‌توانند در آن استقرار داشته و مشکل آنها در این حوزه رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: رفع مشکل محیط زیستی شهرک صنعتی بینالود می‌تواند در بهبود وضعیت توسعه صنعتی استان خراسان رضوی تأثیر مناسبی داشته باشد.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آمادگی ۲۲  طرح صنعتی و معدنی جهت بهره برداری در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهارداشت: این طرح ها همزمان با هفته دولت، از ۲ تا ۹ شهریور ۹۶، با سرمایه گذاری ۳۲۹۲  میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۳۲ نفر افتتاح خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن