اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

خبرنگاران خراسان‌رضوی بهترین قلم‌زنان رسانه‌ای هستند

کد خبر : 11672

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: شهدای زیادی در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیم شده و خبرنگاران ما ادامه دهنده راه شهدای رسانه باشند.

به گزارش صبح مشهد، سردار اکبر نجاتی ظهر امروز در مراسم تکریم خبرنگاران خراسان رضوی که در پردیس سینمایی هویزه و به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی در امر اطلاع‌رسانی بردوش دارند و باید با قلم خود به‌ مبارزه با رسانه‌های دشمن بپردازند.

وی افزود: شهدای زیادی در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیم که از شهید رهبر در دوران دفاع مقدس، شهید صارمی در دوران پس از جنگ تحمیلی و در نبرد با طالبان و شهید خزائی در جبهه دفاع از حرمین شریفین می‌توان نام برد خبرنگاران ما ادامه دهنده راه شهدای رسانه هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی مقام و جایگاه اهالی رسانه را والا و بالا برشمرد و گفت: خبرنگاران خراسان‌رضوی بهترین قلم‌زنان رسانه‌ای هستند و در خبرهای خود به چیزی جز انعکاس حقیقت ‌توجه نمی‌کنند، البته تمام خبرنگاران ایران اسلامی این‌ گونه هستند، اما در استان امام رضا(ع) انتظارات از همه خادمان مردم از جمله خادمان رسانه‌ای آن‌ها فراتر و ویژه‌تر است.

نجاتی بیان کرد: خبرنگاران در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف اثربخش و افتخار آفرین بوده و هستند و هیچکس نمی‌تواند منکر این نقش و جایگاه بسیار بزرگ بشود.

سعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان اظهار داشت: باید فرهنگ احترام کامل و وافی به سرود ملی ترویج یابد و متاسفانه شاهد بی‌نظمی‌هایی در زمان پخش این سرود مقدس هستیم که رفع آن نیازمند قلم پررنگ خبرنگاران است.

وی افزود: تفاوت خبرنگار مسلمان و غیرمسلمان زیاد است، زیرا با عینک دینی و از نگاه دینی نگاه می‌کند و براساس باورها و اعتقادات خود قلم می‌زند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان با بیان اینکه یک انسان مسلمان در زندگی کوتاه خود یک زندگی همیشگی برای خود می‌سازد، خاطرنشان کرد: اگر همین باور در خبرنگاران باشد مدل قلم‌زدن آن‌ها تغییر می‌کند و خبرنگار آخرت‌باور برای فرد و جناح خاصی قلم نمی‌زند و به خاطر حرف‌ها و برچسب‌ها از نوشتن حرف حق دریغ نمی‌کند. خستگی در خبرنگار آخرت‌باور معنا ندارد، چون می‌داند که قلم خود اتفاقی بزرگ برای خود و جامعه‌اش رقم می‌زند.

در آغاز این مراسم باشکوه فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر برای اهالی رسانه پخش شد و در انتهای آن نیز از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه، مدیران مسئول، سردبیران، دبیران سرویس‌های خبری، خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان رسانه‌های خراسان رضوی با اهدای هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن