اخبار مهم

دستگیری ۸ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

کد خبر : 55293

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین ، از ۸ قاچاقچی طی چند عملیات جداگانه در حوزه استحفاظی تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت:مرزبانان حوزه استحفاظی هنگ تایباد طی ۳ عملیات جداگانه موفق شدند تعداد ۱۲۵ بسته مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین به وزن ۱ کیلو و ۴۵۶ گرم که بصورت آب بندی شده بود را از ۳ قاچاقچی مواد مخدر کشف نمایند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان این حوزه مرزی در عملیات هایی دیگر به ۵ تبعه افغان مشکوک شده و توانستند مقدار ۴ کیلو و ۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین را که در کفش خود جاساز نموده بودند را کشف نمایند.

سردار “شجاع” بیان داشت: در عملیات های انجام شده ۸ قاچاقچی دستگیر و همراه با مقدار ۵ کیلو و ۵۳۶ گرم مواد مخدر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی الصلاح گردیدند.

در پایان فرمانده مرزبانی استان ضمن قدردانی از تلاش مرزبانان، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت های این فرماندهی دانست و افزود: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن