اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

کتاب خورشید مشهد؛ سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در ۴ حوزه قرآن ،وحدت، امام رضا و قدس شریف

کد خبر : 11324

جمع آوری و چاپ گزیده ای از بیانات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی در قالب کتابی با نام خورشید مشهد به همت ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ انجام شده است.
به گزارش صبح مشهد، مدیر ستاد شهری مشهد الرضا پایتخت فرهنگی جهان اسلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت : کتاب خورشید مشهد مجموعه ای از سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در چهار حوزه ی مختلف دسته بندی شده و به چاپ رسیده است.
سید رحمان میرزاییان افزود: این کتاب در حوزه های وحدت اسلامی ، امام رضا(ع) و زیارت ، قدس شریف و حوزه ی قرآن می باشد.
وی با بیان این مطلب که این کتاب به همت ستاد مشهد ۲۰۱۷ جمع آوری شده و به مرحله ی چاپ رسیده است ، اظهار داشت : ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام با توجه به موضوعات مختلف مطرح شده در بیانات رهبر انقلاب ، به جمع آوری این بیانات پرداخته و با دسته بندی موضوعی آن ،مشهد الرضا را از دیدگاه های متفاوت بررسی می کند.
میرزاییان خاطر نشان ساخت: کتاب خورشید مشهد علاوه بر زبان فارسی به زبان های عربی و انگلیسی نیز چاپ شده است که می تواند مورد استفاده ی تمام مسلمانان جهان قرار گرفته و در راستای معرفی هرچه بهتر این شهر معنوی به عاشقان امام مهربانی موثر باشد.
وی تاکید کرد: حوزه ی قرآن از واجب ترین مباحث مورد نظر بوده و درخصوص زیارت امام رضا (ع) حوزه ای که بی شک مورد استفاده ی تمامی زائران حضرت می باشد.
وی همچنین افزود: در حوزه ی قدس شریف و لزوم گفتار در مورد قدس یقین داریم و آن را از ملزومات کنونی جهان اسلام می دانیم و همچنین حوزه ی وحدت اسلامی که مورد اتفاق علمای تشیع و تسنن می باشد.
وی در پایان تصریح کرد : چاپ کتاب خورشید مهر ، از اقدامات برجسته و ماندگار در مشهد ۲۰۱۷ خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن