اسلاید شودانش و فناوریستون اصلیپربازدیدترین ها

برگزاری جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی در پایتخت فرهنگی جهان اسلام

کد خبر : 11294

مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی از ۳تا۶ مرداد ماه۹۶ در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش صبح مشهد ، مجید ممیزان در نشست خبری جشنواره که در سالن اداری پژوهشکده بوعلی برگزار شد، گفت: این رویداد با هدف کسب و کار تازه با استفاده از ایده های نو و ابداعی شرکت کنندگان و در سالی که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده، راه اندازی شده است.
وی با اشاره به رویکرد معرفی محصولات اثرگذار در حوزه سلامت گفت: موادغذایی سالم و خوراکی های متبرک، محصولات مذهبی قرآنی و فرهنگی ، زیور آلات و سنگ های تزیینی و درمانی از محورهای جشنواره است.
مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: محصولات تزیینی،هنری و صنایع دستی ،محصولات پوشاک، بسته بندی و تبلیغات و داروهای سنتی از دیگر محورهای جشنواره هستند.
مسئول علمی جشنواره هم در این نشست خبری با اشاره به ایجاد کسب و کار جدید در حوزه سلامت معنوی با برپایی این جشنواره گفت: فرهنگ سازی عمومی جهت برگزاری مسابقات ایده پردازی ،احیای مجدد نمادهای قدسی و معنوی خاص مشهد مقدس، هدایت ایده ها و محصولات سوغاتی جدید به سمت سلامت محور است.
دکتر هادی منوری در خصوص شرایط ایده های جشنواره گفت: ایده ها باید دارای قدرت القاى آموزه های قدسی و انتقال حس مثبت و معنوی در محصولات جدید یا سنتی باشند.
منوری مخاطبین جشنواره را عموم همشهریان، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پزشکان و پرستاران، روانشناسان، اساتید حوزه های علمیه، کارآفرینان و دانشجویان رشته های گرافیک، نرم افزار و سخت افزار بیان کرد.
وی افزود: مهلت ارسال مقالات در بازه زمانی ۲۵ خرداد تا ۲۵ تیرماه می باشد.
وی با اشاره به ارایه پرسشنامه با عنوان بوم مدل کسب و کار به شرکت کنندگان افزود: شرکت کنندگان به صورت گروهی مراحل توسعه و تجاری سازی ایده خود را در این پرسشنامه بیان می کنند.
دبیر علمی جشنواره در مورد سایت ارسال مقالات افزود : علاقه مندان می توانند از طریق سایتwww.iranbonyan.com
ثبت نام و مقاله خود را ارسال کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن