مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

کشورهای غربی با سوءاستفاده‌های رسانه‌ای دروغ‌های زیادی را به مردم القا کرده‌اند!

کد خبر : 11171

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی از رسانه‌ها در راستای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده‌های زیادی برده‌اند و این کشورها با سانسور دروغ‌های زیادی را به مردم القا می‌کنند.
سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم‌های اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های تکفیری همچون داعش عوامل شکست خورده غرب هستند و با توجه به هجمه‌های سنگین و وسیع رسانه‌های غربی علیه ایران و اسلام، مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های اسلامی در جهت آگاهی بخشی به عموم مردم و ایجاد وحدت در جوامع مسلمان بوده است.
وی افزود: تفرقه‌افکنی و ایجاد دشمنی و خصومت میان ملل اسلامی اصلی‌ترین هدف دشمنان ما است که در این مسیر با جنگ افزارهای سبک و سنگین، انواع ناوهای جنگی و تاکتیک‌های نظامی، کشورهای اسلامی همچون ایران، فلسطین، لبنان، سوریه و یمن را مورد حمله قرار دادند و در این گام با شکست مواجه شده‌اند و اکنون به ابزاری قوی‌تر همچون رسانه روی آوردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیداری و بصیرت رسانه‌های اسلامی در برابر حملات هدفمند و خصومت‌بار غرب نیاز اصلی دنیای اسلام برای مقابله با ترفندهای نوین دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام جوامع اسلامی پیام وحدت است و امروز بیشترین نیاز امت اسلامی به وحدت، هوشیاری و بصیرت است.
سردار نقدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در سال‌های متمادی و با حربه‌های مختلف از جمله راه‌انداختن جنگ تحمیلی به واسطه صدام، ایجاد گروه‌های تکفیری همچون داعش در منطقه درصدد نابودی ایران اسلامی برآمدند اما خوشبختانه در این ‌مسیر شوم موفق نشدند.
وی با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها در دنیا نقش مهمی ایفا می‌کنند، تاکید کرد: کشورهای غربی از رسانه‌ها در راستای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده‌های زیادی برده‌اند و این کشورها با سانسور دروغ‌های زیادی را به مردم القا می‌کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و ناکامی دشمنان، بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با بیان تاریخ، شناساندن رهبران و فعالیت‌های آنان در عرصه پیروزی اسلام، وحدت و یکپارچپی را در میان مردم به وجود آورد و رسانه‌ها سلاحی قوی برای ملت‌ها هستند و دشمنان برای مقابله با مسلمانان از تمامی صلاح‌های نظامی و روش‌های اقتصادی و سیاسی استفاده کرده‌اند، اما در مسیر تحقق این ‌گام شکست خورده‌اند و امروزه این کشورها از روش‌های فرهنگی و رسانه وارد کار شده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن