اجتماعیاسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

اگر درست عمل کنید باقی خواهید ماند وگرنه فانی خواهید شد!

کد خبر : 10909

توجه ویژه به حقوق مردم، پاکدستى و راستی مطالبه مردم از شورای منتخب اصلاح طلب است

ضیافت افطار حزب ندای ایرانیان شاخه خراسان رضوی با حضور جمع زیادی از اصلاح طلبان و اعضای شورای منتخب پنجم در آسایشگاه معلولین شهید بهشتی برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در سخنانی با اشاره به حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت ماه و ابقا دولت دکتر حسن روحانی، فتح بسیاری از کرسی های شورای شهر بویژه در کلان شهرها را فرصت مطلوبى برای بسط و گسترش اندیشه اصلاح طلبی دانست و افزود: مردم با اعتماد خود به لیست های امید، سرمایه گرانبهایی را به دست منتخبان خود سپردند که باید قدردان این موهبت و اعتماد بود.
دکتر سید محمد صادق خرازی ادامه داد: خراسان که مهد پرورش بسیاری از متکلمان فقیهان فیلسوفان و ادیبان بوده است، امروز هم همچنان بر شبستان ایران زمین می درخشد و مردم شایسته مشهد با رای محکم خود، انسان های فرهیخته ای را روانه شورای شهر نمودند که می خواهند به پایتخت معنوی ایران و قبله آمال جهان تشیع خدمت کنند.
خرازی شورای منتخب مشهد را، خادمانى نه برای مشهد بلکه برای کل جهان اسلام و تشیع قلمداد کرد و افزود: شورای جدید باید شهری بسازد در تراز اندیشه اسلامی و تفکر شیعی.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: چشم های زیادی امروز به عملکرد شورای پنجم دوخته شده است و اصلاح طلبان بدانند: رمز پیروزی رجز خوانی نیست، بلکه بزرگواری و گذشت است.
صادق خرازی خاطر نشان ساخت: مردم تعهدی نکردند که دوباره به ما رای بدهند! مردم به عملکرد ما رای خواهند داد و بدانید با کسی عقد اخوت نبسته اند. وی تاکید کرد؛ اگر درست عمل کنید باقی خواهید بود وگرنه توسط همین مردم فانی خواهید شد.

خرازی همچنین در گفتگوی اختصاصی با صبح مشهد، راهیابی اعضای ندای ایرانیان در بیش از ۷۰ شهر کشور را به شوراها، از موفقیت های حزب متبوع خود برشمرد و خاطر نشان ساخت: البته با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

شورای پنجم جریانی مردمی و با عملکردی شفاف و صادقانه خواهد بود

پیش از سخنان دکتر خرازی، امیر شهلا منتخب مردم مشهد در شورای اسلامی شهر در سخنانی کوتاه با اشاره به پیروزی لیست امید در انتخابات، گفت: فرصت بی مانندی برای تشکیلات اصلاح طلبان بوجود آمده و ما به مردم نشان خواهیم داد، مدیریت شهری با تفکر اصلاحات، میوه راست گفتاری، راست کرداری و پاک دستی ثمر خواهد داد و ما قدردان این سرمایه عظیم اجتماعی خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن