اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

امیدوارم دلسوزی شما انتخاباتی و از ترس رقیب قدرتمند نباشد!

کد خبر : 10374

جناب آقای قدیری طرقی

سلام و خدا قوت

خدا را شاکریم که جنابعالی بالاخره پس از ۴ سال عضویت در شورای کلان شهر مشهد به یاد مطالبات شهرداری افتادید و عندالاقتضاء افاضاتی در خصوص بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی پروژه تجاری اقامتی ایمان واقع در منطقه ثامن، در نطق پیش از دستور یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر فرمودید. انشاالله که این سخنان از سردلسوزی و عدم اگاهی باشد نه برای استفاده تبلیغاتی و ترس از رقیب قدرتمند در انتخابات پیش رو!!! انتظار این بود که بجای تنظیم نطق های تخریبی، این سوال جدی را مطرح می کردید که در این چهارسال چه بر سر مشهد الرضا ( ع ) آورده اید که امروز تقریبا همه اقشار جامعه، به فکر خانه تکانی در شهرداری و شورای پیش رو هستند؟
جناب آقای قدیری با ایراد این سخنان سراسر کذب، چند سوال اساسی در ذهن سرمایه گذاران این پروژه و پروژه های مشابه متبادل می شود:
۱-چرا بعد از ۴ سال خدمت انشاالله صادقانه و در این دوران حساس تبلیغات انتخابات به فکر تاخیرات و یا جریمه های احتمالی پروژه های مشارکتی شهرداری افتاده اید؟
۲-به نظر عضو محترم کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا، آیا قرارداد های شهرداری با تغییر شورا و شهرداری بی اعتبار است؟
۳-مصوبات شورا چه؟ آنها نیز بی اعتبار شده یا نه؟
اگر به مصوبات گذشته شورای سوم نگاهی بیندازید، خواهید دید که قرارداد شهرداری با پروژه ایمان مصوب است و حتی در صورتجلسات مدیران پروژه با مدیران شهرداری منطقه ثامن در دوران شورای چهارم تسویه حساب پروژه با شهرداری کتبا تایید گردیده است.
۴-به نظر کارشناس محترم الهیات عضو شورای شهر، آیا قراردادها و مصوبات شورای چهارم نیز پس از این دوره معتبر خواهد بود یا بعدی ها نیز مانند شما همه قراردادهای این دوره را بی اعتبار اعلام خواهند کرد؟
راستی فکر می کنید با این ادبیات و فرش های به ظاهر قرمز و روش های ایذایی، بازهم سرمایه گذاران حاضرند به شهرداری اعتماد نموده و مشارکت کنند؟ کمترین انتظار ما از شما کاندیدای شورای پنجم این بود که با زائرین ومجاورین امام هشتم و سرمایه گذاران دلسوز شهرصادق باشید!!! ضمنا حسب مذاکره بنده با آقای مهندس نوروزی ایشان برای طرح موضوع در یک جلسه با حضور اصحاب رسانه اعلام آمادگی نموده اند.
یک سهامدار پروژه ایمان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن