استانیاسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

احمدی نژاد اقدامات غیر قابل پیش بینی زیادی انجام داده/ مرتضوی مسئول ستاد حجه الاسلام رئیسی نیست

کد خبر : 10247

مشاور عالی شهردار مشهد ضمن تکذیب این خبر که مسوولیتی در ستاد انتخاباتی رئیسی دارد اعلام کرد که صولت مرتضوی، شهردار مشهد نیز بنا نیست در ستاد انتخاباتی رئیسی فعالیتی داشته باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، علی اصغر عنابستانی که  در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسوول ستاد مردمی احمدی‌نژاد در خراسان رضوی بود و بعد از پیروزی احمدی‌نژاد در سال ۸۸، استاندار چهارمحال و بختیاری شد در واکنش به ثبت نام رئیس دولت‌های نهم و دهم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده این اقدام را قابل دفاع نمی‌دانم، گفت: احمدی‌نژاد در سپهر سیاسی کشور اقدامات غیرقابل پیش‌بینی زیادی انجام داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی است، اظهار کرد: من ارادتمند آقای رئیسی هستم اما رئیس ستاد انتخاباتی ایشان نیستم، ولی هر کاری هم که بتوانم برای موفقیت ایشان انجام خواهم داد، اما هیچ سمت و پستی در ستاد انتخاباتی ایشان ندارم.

عنابستانی در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده نیز قرار نیست در این رابطه مسئولیتی داشته باشید، تصریح کرد: باید تکلیف شود، اگر تکلیف شود انجام خواهم داد اما تا این لحظه چنین چیزی نبوده است.

مسوول ستاد مردمی احمدی‌نژاد در خراسان رضوی در واکنش به ثبت‌نام او در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: احمدی‌نژاد همیشه در سپهر سیاسی کشور اقدامات غیر قابل پیش‌بینی زیادی انجام داده است، این اقدام او نیز از همان کارهای غیر قابل پیش‌بینی‌اش بود، من معتقدم در واقع توصیه رهبری ممکن است برای شخص احمدی‌نژاد الزام‌آور نباشد چون ایشان فرمودند صلاح نمی‌بینم، اما قطعا تشخیص صلاحیت مورد نظر رهبری برای شورای نگهبان الزام آور است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: نگاه ما به رهبری است و وقتی ایشان صلاح ندانستند احمدی‌نژاد در انتخاب باشد ما همه جانمان را باید فدای مصلحتی که رهبری تشخیص دادند کنیم و من معتقدم مردم هم همین‌گونه به موضوع نگاه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم ما ولایت‌مدار هستند و نگاهشان به رهبری و مصلحتی است که ایشان برای نظام می‌بینند، اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب مصلحت نمی‌بینند کسی در انتخابات حضور پیدا کنند شایسته است که این مسئله مورد توجه قرار گیرد و شورای نگهبان مصلحت رهبری را برای خود الزام‌آور خواهد دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری‌ در دولت دهم افزود: از طرفی هم آقای احمدی‌نژاد شهروندی است که در جمهوری اسلامی تشخیص داده تا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند اما من این اقدام او را قابل دفاع نمی‌دانم.

عنابستانی در بخش دیگری از این گفت‌و گو در پاسخ به این سوال که آیا گزینه نهایی اصولگرایان حجت‌الاسلام رئیسی خواهد بود، گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیافتد و وحدت بر روی آقای رئیسی باشد و تا این لحظه هم همین گونه شده، البته آقای رئیسی خود را منحصر به یک طیف خاص سیاسی از اصولگرایان نکرده‌اند و در اطلاعیه‌شان بیان کردند که فراتر از جریانات سیاسی رایج در کشور وارد انتخابات می‌شوند و بنده نیز تردید ندارم که ایشان گزینه نهایی همه دلبستگان به انقلاب و ارزش‌های دینی خواهد بود.

مشاور عالی شهردار مشهد در پاسخ به این سوال که آیا قرار است صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی شود، بیان کرد: چنین قراری نیست و آقای مرتضوی رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیسی نخواهد بود، خود ایشان هم قصد پذیرش این مسئولیت را ندارند، البته او یک فرد در جامعه است و مثل بقیه افراد که شغلی دارند و وظیفه دارند تا شغل خود را به درستی انجام دهند اما از آن طرف در فضای سیاسی آزاد‌اند انجام وظیفه و تکلیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: آقای مرتضوی هم مثل بقیه است و این‌طور نیست که چون شهردار است در حوزه‌های سیاسی حق فعالیت ندارد اما طبق اطلاعی که بنده دارم ایشان قصد پذیرش ریاست ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی را ندارد و بنا هم نیست که ایشان در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی فعالیت کند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن