سیاسی

احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

کد خبر : 10235

محمود احمدی‌نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، پیش از ظهر امروز محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

توصیه رهبری برای ثبت نام نکردن من در انتخابات به معنای نهی نبود

احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات گفت:رهبری سفارش کردند در انتخابات شرکت نکنم من هم پذیرفتم ،توصیه ایشان به معنای نهی نبود. محمود احمدی‌نژاد که در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات سخن می‌گفت، اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که اینجانب را در  دوران شکوه عظمت ملت ایران به این دنیا آورد، امروز جامعه بشری در استانه تحولات بزرگ به سمت آرمانهای الهی است، ملت ایران ملتی بزرگ شایسته تمدن افرین و تاریخ ساز است و همواره دنبال عزت عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم، افزود: انقلاب متعلق به مردم است، همه موجودی کشور متعلق به مردم است،باید نظام در خدمت مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه ملت همواره پای کار بوده اند، ادامه داد:  ملت در انجام وظایف اجتماعی خود کوتاهی نکرده است، باور من این است که در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم،نیازمند وحدت و عزم برای رسیده به جایگاه خود هستیم.

وی با بیان اینکه جزء معدود کسانی هستیم که تمام زندگی ما توسط نهادهای گوناگون و دستگاه های اطلاعاتی بارها شخم زده شده است، گفت: زندگی ما شفاف است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن