ستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

خانواده پرسنل شهرداری با صبوری زمینه خدمتگزاری همسرانشان را فراهم ساختند

کد خبر : 10217

حوزه فرهنگی نیز در استقبال از بهار ۹۶ با نصب المان‌های زیبا، تصاویر بیادماندنی برای مردم ایجاد کردند و تلاش همکاران آتش نشانی نیز بهاری ایمن را رقم زد.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد مقدس گفت: از تلاش‌های خانواده پرسنل شهرداری که صبورانه زمینه خدمتگذاری همسرانشان در استقبال از بهار ۹۶ را فراهم ساختند تشکر می‌کنم.
به گزارش صبح مشهد، خلیل الله کاظمی در جشن تقدیر از فعالان استقبال از بهار ۹۶ که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: پرسنل شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات شهری، حمل و نقل، ایمنی و… که در استقبال از زائران نوروز ۹۶ شبها بیدار ماندند تا زائران و مجاوران به استراحت بپردازند، تشکر می‌کنم.
وی افزود: جمع کثیری از این عزیزان در هنگام بارش برف ۳۵ سانتی متری تلاش کردند تا با کاشت و نگهداری از گل‌ها، بهار خوبی برای ما مردم رقم بزنیم.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: کار بزرگ دیگری در این ایام جابجایی سیل عظیم زائران و مجاوران به حرم مطهر برای تحویل سال و شرکت در سخنرانی مقام معظم رهبری بود که در حوزه حمل و نقل صورت گرفت.
کاظمی اذعان کرد: حوزه فرهنگی نیز در استقبال از بهار ۹۶ با نصب المان‌های زیبا، تصاویر بیادماندنی برای مردم ایجاد کردند و تلاش همکاران آتش نشانی نیز بهاری ایمن را رقم زد.
دبیر ستاد استقبال از بهار ۹۶ شهرداری مشهد مقدس در پایان از تلاش‌ها و مساعدت‌های خانواده پرسنل شهرداری که با صبوری زمینه خدمتگزاری همسرانشان را فراهم ساختند، تشکر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن