اجتماعیستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

اعتکاف ۱۱۰۰ نفر در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی

کد خبر : 10214

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام اعتکاف، بیش از ۱۱۰۰ نفر در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی معتکف و از برنامه های فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بهره مند خواهند شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: معتکفان در مساجد صدیقی‌ها،‌ مصلی،‌ احمدآباد، خواجه ربیع، امام خمینی(ره) و ملاهاشم که وابسته به آستان قدس رضوی است، حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ نفر از برادران در مساجد احمدآباد، ملاهاشم و امام خمینی(ره) و ۵۰۰ نفر از خواهران در مساجد مصلی، صدیقی ها و خواجه ربیع معتکف خواهند شد، عنوان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی در این مساجد توسط واحد امور مساجد و مراکز وابسته آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلامی حسینی اعلام کرد: برگزاری سخنرانی،‌ مداحی، ‌مناجات خوانی،‌ حلقه‌های معرفت،‌ ارائه خدمات مشاوره دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و حضور استاد معتکف برخی از فعالیت‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای ایام اعتکاف این مساجد به شمار می‌رود.
وی از ارائه خدمات فرهنگی – تبلیغی به معتکفان ۲۰ شهر موقوفه دار آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از سوی آستان قدس رضوی به این مناطق گروه های تبلیغی متشکل از مداح، سخنران، اساتید پاسخگو به سوالات شرعی و…. اعزام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن