اجتماعیاسلاید شو

مرگ غم انگیز ۲جوان در چاه بدون آب

کد خبر : 10034

حادثه برای ۲ مرد جوان در چاه که عصر امروز چهارشنبه نهم فروردین ماه ۹۶ در منطقه التیمور مشهد اتفاق افتاده بود، پایان غم انگیزی داشت

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سرپرست ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی مشهد با بیان این مطلب افزود، دقایقی پیش در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بروقوع حادثه برای ۲جوان درون چاه آب خشک ، داخل یک کارگاه در منطقه التیمور مشهد و با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد، بلافاصله گروه های امداد و نجات را از ایستگاه های شماره ۸ و ۲ این سازمان به محل حادثه در حومه مشهد اعزام کرد.

سر آتش یار حسن نجمی افزود، با حضور گروه های امداد و نجات سازمان در محل حادثه مشخص شد دو جوان ۲۳و۲۶ ساله به دلیل نامعلومی در داخل چاه آب خشکی به عمق بیش از ۱۵ متر دچار حادثه گردیده و جان خود را از دست داده اند.

وی افزود، در پی این اتفاق نیروی های آتش‌نشانی مشهد با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی ویژه با ورود به داخل چاه،جسم بی جان این ۲جوان را از عمق این چاه آب خشک شده به بیرون منتقل کردند.

سرپرست ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد ، با حضور تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل و معاینه بالینی افراد، فوت این ۲نفر تایید شد.

گفتنی است، با حضور عوامل انتظامی علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن