اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری دو نمایشگاه ویژه معرفی رویداد مشهد ۲۰۱۷ به زائران مضجع منور رضوی

کد خبر : 10022

جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام از برگزاری دو نمایشگاه ویژه معرفی مشهد، این رویداد و عرضه محصولات فرهنگی آن خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد ۲۰۱۷، «محمدکاظم دبیری» با تاکید بر اهمیت بهره گیری حداکثری از فرصت بی نظیر نوروز برای معرفی این رویداد، اظهار کرد: در این جهت توجه به موضوع پایتخت فرهنگی جهان اسلام و استفاده از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا و با هدف معرفی شهر مشهد، اماکن زیارتی، تفریحی، علمی، تاریخی و فرهنگی آن و همچنین معرفی رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام به زایران، از امروز هفتم فروردین ماه ۱۳۹۶ دو نمایشگاه در دو نقطه پیرامونی مضجع منور امام رضا(علیه السلام) آغاز به کار خواهد کرد.

دبیری در رابطه با مکان و وسعت این نمایشگاه ها، تصریح کرد: یک نمایشگاه در بست مرحوم آیت الله شیرازی با چهار غرفه و دیگری در بست امام رضا (علیه السلام) با شش غرفه با محوریت آشناسازی زایران غیر ایرانی و غیر مشهدی با لوگو و رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام دایر خواهد بود.

وی اضافه کرد: غرفه های این دو نمایشگاه شامل مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، ارایه تصاویر، مستندات و تولیدات، ارایه محصولات مندرج به لوگوی رویداد شامل اشیاء، البسه، پرچم و …، غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات فرهنگی، شامل تابلوهای هنری، سازه های دستی مسی، سنگی و … خواهد بود.

دبیری با بیان اینکه تمامی موارد به نمایش گذاشته شده قابلیت عرضه به زائران را دارد، عنوان کرد: این نمایشگاه ها تا انتهای فروردین ماه دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: تمرکز بر عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با تاکید بر سه زبانه شدن اطلاع رسانی ها از مهمترین ویژگی های این نمایشگاه ها است.

جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام پخش تیزر پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سینماها قبل اکران فیلم های نوروزی، اکران تیزر تبلیغاتی پایتخت فرهنگی جهان اسلام از تلویزیون های داخل مترو، اتوبوس ها و سایر تلویزیون های شهری و … را از دیگر اقدامات در طول تعطیلات نوروزی به منظور اطلاع رسانی این رویداد بین المللی برشمرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن