اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

آستان قدس رضوی همواره با آغوش باز پذیرای همه رسانه‌های کشور است/ تکذیب ممانعت از حضور عکاسان رسانه‌ها در حرم مطهر رضوی

کد خبر : 12240

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به حواشی اخیر درباره خبر ورود عکاسان رسانه‌ها به حرم مطهر رضوی، گفت: آستان قدس رضوی همواره با آغوش باز پذیرای همه رسانه‌های کشور است و مطالب مطرح شده درباره ممانعت از حضور عکاسان رسانه‌ها در حرم مطهر رضوی نادرست می باشد.

به گزارش صبح مشهد، محمد امین توکلی زاده با بیان این که، حجم اخبار منتشره و انعکاس مراسم‍‌های حرم مطهر رضوی قابل مقایسه با گذشته نیست و گویایی رویکردهای جدید آستان قدس رضوی در حوزه رسانه است، افزود: روابط عمومی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های گوناگون در طول سال که حجم برنامه‌ها افزایش می‌یابد، فعالیت بخش‌های مختلف خود رابصورت شبانه روزی ارائه می‌کند تا حضور رسانه‌ها بدون هیچ مشکلی میسر کرد.

وی افزود : درایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان بیش از ۵۰ رسانه مکتوب و مجازی و ۱۳ شبکه تلویزیونی هستیم که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

توکلی زاده خاطر نشان ساخت : هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای از گروه‌ها و بخش‌های مختلف خبری در حرم مطهر رضوی حضور دارند و بدون هیچ مشکلی اخبار و تصاویر برنامه‌ها را پوشش می‌دهند.

وی افزود: همه رسانه‌های کشور می‌توانند با هماهنگی با این اداره کل از فیض حضور در حرم مطهر رضوی بهره‌مند گردند و به عنوان خادمان رسانه‌ای این آستان مقدس فعالیت نمایند.

وی در پایان تاکید کرد : عوامل اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به رسانه‌ها هستند و خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم همکاری با عکاسان رسانه‌ها صحت ندارد و همیشه آماده همکاری با همه رسانه‌ها بوده و هستیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن