اسلاید شوورزشی

چند چهره ورزشی استان در گفتگو با صبح مشهد مطرح کردند:

افشین داوری می تواند عقب افتادگی ورزش خراسان رضوی را جبران کند

کد خبر : 44593

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: ورزش استان ما خیلی عقب افتاده است و با حضور افشین داوری به عنوان مدیرکل شاید بتوانیم فاصله ی خود را نسبت به استان های دیگر کمتر کنیم.

به گزارش صبح مشهد، مهدی روزبهان رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در این خصوص گفت: بنظر بنده شخص داوری بسیار آدم توانمندی در حوزه ورزش است و در هر حوزه ای که حضور داشته، عملکرد مثبت خود را ثابت کرده است و در این چند ماه حضور خود با توجه به اشناییت کاملی که نسبت به ورزش استان دارد تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا ورزش استان را متحول کند.

وی ادامه داد: ورزش استان ما خیلی عقب افتاده است و با حضور وی به عنوان مدیرکل شاید بتوانیم فاصله ی خود را نسبت به استان های دیگر کمتر کنیم. زیرا داوری ورزشکار است و در وزارت حضور داشته و این بسیار مهم است.

روزبهان افزود: داوری در زمان های مختلف شعار خود را ورزشکار محور بودن قرار داده و این یعنی هرکاری که به سود ورزشکاران باشد از آن دریغ نمی کند.

حمایت جامعه والیبال نشسته بانوان

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان نیز گفت: من در این مدتی که چندین مدیرکل منصوب و تعویض شده اند فکر میکنم تنها کسی که لیاقت مدیرکل استانی را دارد شخص داوری است.

وی افزود: داوری مدیر، مدبر و کاربلدی است که می تواند در راس ورزش استان حضور داشته باشد و به قدری در بین ورزشکاران محبوبیت دارند که هیچ شخص دیگری نمیتواند جایگزین او باشد.

زارعی ادامه داد: به هرصورتی که نیاز باشد ما از وی حمایت خواهیم کرد، داوری ادمی ورزشکار شناس و بااخلاق بوده و بسیار قدرشناس ورزشکاران استان است

قهرمان والیبال نشسته کشور در پایان افزود: افرادی که درحال حاضر به مخالفت با مدیریت ایشان پرداخته اند در واقع نگران اهداف و منفعت شخصی خودشان هستند. اما مطمئن باشید آینده ی ورزش استان ما نیز با حضور داوری متحول خواهد شد.

همچنین طی روزهای اخیر، جمعی از ورزشکاران و قهرمانان خراسان رضوی طی طوماری به استاندار و معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، خواستار صدور ابلاغ قطعی افشین داوری برای اداره کل ورزش و جوانان استان شدند.

در این نامه که اسم قهرمانان، پیشکسوتان و اهالی ورزش دیده می شود، ضمن تشکر از انتصاب سرپرستی افشین داوری که در مدت کوتاه شور و نشاطی در ورزش استان ایجاد کرده گفته شده است: ما اهالی ورزش از این وضعیت بی ثبات خسته شدیم و عده ای به علت خطر افتادن منافع شروع به جوسازی یا حمایت از افراد غیر بومی پرداخته اند و اهالی مظلوم جامعه ورزش را درگیر چالش کرده اند.

ورزشکاران خراسان رضوی در این نامه گفته اند: لذا هرچه زودتر جهت صدور ابلاغ قطعی داوری اقدام شود و نگذارند فردی برون سازمانی مدیر کل شود.

پیش از این ۴۰۰ نفر از اهالی به نام ورزش و جوانان خراسان رضوی با ۴۰۰ امضا در کارزار از وزیر ورزش درخواست حکم قطعی افشین داوری را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی با چوخه جهان، رئیس فدراسیون دوو میدانی ج.ا.ا، دبیر اجرایی مسابقات جهانی والیبال نشسته، دبیر اجرایی مسابقات آسیایی هندبال، عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی آسیا، کسب اولین مدال بازیهای آسیایی در بانوان فدراسیون دو و میدانی، کسب اولین قهرمانی جهان در مقطع جوانان والیبال در زمان مدیریت و تجلیل ویژه مقام معظم رهبری برای کسب قهرمانی جهان از جمله سوابق و افتخارات افشین داوری در دوره خدمت خود است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن