اخبار مهم

حوادث تصادف در نیشابور ۲ فوتی و هشت مصدوم داشت

کد خبر : 52985

جانشین مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه تصادف جداگانه در این شهرستان به فوت ۲ نفر و مصدومیت هشت نفر منجر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، سیدحمید حسینی جمعه شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: حادثه نخست تصادف کامیون با پراید ساعت ۲۱:۱۷ دقیقه امشب در کیلومتر ۵۵ محور قدیم نیشابور – سبزوار رخ داد.

وی افزود: این حادثه چهار مصدوم داشت که یک نفر در محل حادثه درمان شد و سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور در خصوص حادثه دوم گفت: تصادف شاخ به شاخ ۲ خودروی سواری در جاده باغشن گچ نیشابور ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه امشب اتفاق افتاد.

محمد شورورزی افزود: این حادثه ۲ فوتی و چهار مصدوم برجاگذاشت که مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

شورورزی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش رانندگان به رانندگی ایمن در ۳۰ کیلومتری شهرها گفت: مراقبت‌های رانندگی باید در ۳۰ کیلومتری شهرها به طور ویژه بیشتر شود.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان به صورت شبانه روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن