شهری

نخستین پروژه حل ترافیک مشهد ـ طرقبه از ۱۰ روز دیگر کلید می‌خورد

کد خبر : 22338

شهردار مشهدمقدس از آغاز نخستین پروژه در راستای حل معضل ترافیک مشهد به طرقبه و شاندیز در ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، محمدرضا کلائی عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی خراسان‌رضوی ویژه حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: حل مسئله ترافیک دو راهی طرقبه و شاندیز مورد تاکید استاندار و ما در شهرداری مشهد بود؛ بنا شد ابلاغ استانداری درباره این مسئله برای ما ارسال شود تا مسیرهای دسترسی را ایجاد و برای تقاطع غیرهمسطح این منطقه برنامه‏‌ریزی‎ کنیم. نخستین پروژه تحت عنوان تقاطع غیرهمسطح نمایشگاه بین المللی را احتمالا تا ۱۰ روز دیگر آغاز خواهیم کرد.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: مصوبات جلسه امروز برای حاشیه شهر مشهد، چهار محور داشت که شامل ایجاد مسکن مناسب برای جابه‎جایی در پهنه‎های خطرناک شهر، ایجاد زیرساخت‎های مناسب برای فضای کسب و کار، توسعه فضای سبز و بهبود سرانه‎های خدماتی در این مناطق است.

کلائی عنوان کرد: یکی از مصوبات امروز تاکید بر همکاری دو نهاد بزرگ اوقاف و امور خیریه و آستان قدس رضوی برای در اختیار قراردادن زمین‎های بزرگ برای فضاهای کسب و کاری در مناطق حاشیه‎ای شهر بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نیز نقش هماهنگی بین دستگاه‌ها را برعهده خواهد داشت همچنین تلاش می‎کنیم صاحبان زمین، نهادهایی مثل آستان قدس رضوی و اوقاف و امور خیریه با سرمایه‎گذاران ارتباط برقرار کنند تا فضای کسب و کار بزرگی در این مناطق شکل بگیرد.

شهردار مشهدمقدس تاکید کرد: موضوعات کمربند شمالی شهر مشهد و سند پهنه‎بندی حریم هم امروز مطرح شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن