استانی

دادستان تربت جام خبرداد:

مسمومیت ۱۳ دختردانشجو براثرنشت گاز در تربت جام

کد خبر : 45903

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: به علت نشت گاز منواکسیدکربن از قسمت موتورخانه شوفاژ مجتمع خوابگاهی دانشجویان به داخل ساختمان خوابگاه درتربت جام ۱۳ نفراز دختران دانشجو  مسموم  و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش صبح مشهد، حسن وزیری افزود: با اطلاع از وقوع مسمومیت دختران مستقردر مجتمع خوابگاهی در ساعت ۲۲  سه شنبه شب  ، به اتفاق تنی چند از مسئولان در محل حادثه حاضر شدیم و موضوع پیگیری شد.وی ادامه داد: ۸ نفر درمحل حادثه ،درمان و ۵ نفر به بیمارستان منتقل  و بستری شدند که پس از درمان  و بهبودی کامل قبل از ظهر دیروز از بیمارستان مرخص  شدند وحال عمومی همه دانشجویان خوب و مساعد است.

وزیری تصریح کرد: با ورود دادستان  به حادثه ومطالبه گری دانشجویان قرار شد رفع مشکلات ناشی از نشت گاز در اسرع وقت انجام و دیگر مسائل بهداشتی و روشنایی ظرف مدت یک هفته حل شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر مطالبات دانشجویان ازدادستانی قرار شد از طریق مسئولان ظرف مدت یک ماه آینده حل شود و رفع مشکلات موجود توسط دادستانی به مردم اطلاع رسانی شود.وزیری یادآورشد :مشکلات فضای سبز مجتمع هم با قول مساعد شهردار تربت جام قرار است دراسرع وقت برطرف شود. حسن وزیری گفت: دستگاه قضایی پس از اطلاع از مسمومیت تعدادی از دانشجویان سریع وارد عمل و دستور رسیدگی فوری صادر شد.

وی ادامه داد:با بررسی‌های انجام شده مشخص شد علت اصلی این حادثه نشت گاز از سیستم موتورخانه مجتمع خوابگاه بوده که باعث مسمومیت دانشجویان شده است.دادستان عمومی و انقلاب تربت جام افزود: خوشبختانه با رسیدگی کامل و به موقع تیم پزشکی و درمانی ، دانشجویان پس از چند ساعت بستری در بیمارستان با وضعیت مساعد جسمی ترخیص شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن