شهری

عملیات احیاء و تکمیل پیست پاتیناژ پدیده خاتمه یافت

کد خبر : 35809

عملیات تکمیلی پیست پاتیناژ ( پیست یخی ) پدیده برای بهره برداری مجدد از آن به پایان رسید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، مهندس محسن کوهی مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی پیست پاتیناژ پدیده شامل عملیات تکمیلی و تست لوله ها، تجهیزات، تاسیسات الکتریکی جهت روشنایی دستگاه ها و مرحله، آبگیری پیست اجرا و پایان یافته است.

مهندس کوهی افزود:در راستای تکمیل و راه اندازی این پیست با ابعاد استاندارد ۵۰ در ۳۲ متر و مساحت کل ۱۶۰۰ متر مربع، ۱۲۵ هزار لیتر آب استفاده شد و طی ۹ روز آبگیری در ۱۸ مرحله توانستیم حجم یخی مناسبی را برای پیست پاتیناژ ایجاد کنیم.

وی با اعلام اینکه روزانه ۱۵۰ نفر پرسنل ستادی و اجرایی در پروژه مرکز خرید فعالیت می کنند ادامه داد: این پرسنل علاوه بر اجرای عملیات عمرانی پیست پاتیناژ در دیگر قسمت ها از جمله نصب کسری ورق های نورگیر پلی کربنات به متراژ ۱۱۵ متر مربع که شامل ۱۶ دهانه می باشد، اجرای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع موزاییک بام، تکمیل بتن ریزی و ایزوگام پارکینگ پاتیناژ به مساحت دو هزار متر مربع و کف سازی شامل شیب بندی، کروم بندی و ایزوگام پشت بام به مساحت چهار هزار متر مربع صورت پذیرفته است.

مهندس کوهی با اشاره به اجرای ایزوگام و بتن لیسه ای در هایپر مارکت گفت: بتن لیسه ای دراپ اف هایپرمارکت به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع درحال انجام است و تا هفته آتی آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در ادامه از برنامه ریزی و اجرای پروژه های نیمه تمام در مرکز خرید یاد و تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی در فودکورت، راه اندازی سالن بولینگ و بیلیارد و افتتاح هشت هزار متر مربع فضای دپارتمان استور با کاربری نمایشگاهی محصولات لوازم خانگی در دستور کار است.

وی با تاکید بر سیاست گذاری کلان مبنی بر فعالیت اجرایی هدفمند در پروژه پدیده خاطرنشان کرد: علی رغم تمام محدودیت های ناشی از شرایط ویروس کرونا در پروژه های عمرانی پدیده شاندیز، به زودی برای تسهیل و احقاق حقوق سهامداران عملیات اجرایی ساختمان های میان مرتبه نیز با اولویت بندی بلوک ها آغاز خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن