اجتماعیستون اصلی

بازدید رئیس سازمان اوقاف از پروژه های عمرانی بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر طرقبه و سید محمد مشهد

کد خبر : 4823

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از پروژه های عمرانی بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر علیهما السلام و امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد بازدید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته به زیارت بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر علیهم السلام  شهرستان طرقبه شاندیز و امامزاده سیدمحمد مشهد مشرف شد.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان اوقاف به زیارت آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر علیهما السلام مشرف شد و صحن جدید الاحداث این بقعه متبرکه بازدید کرد.

صحن جدید الاحداث آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر در زمینی به مساحت۱۸۱۷ متر مربع در ضلع غربی احداث شده و تاکنون جهت خرید و اقدامات اولیه ساخت صحن نزدیک به ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه سفر خود به مشهد مقدس به زیارت آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد مشرف شد و در جریان طرح توسعه و تجدید بنا حسینیه این بقعه متبرکه قرار گرفت.

حسیینیه امامزاده سیدمحمد(ع) در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در جوار این بقعه قرار دارد.

این زمین و ساخت بنای قدیمی ان توسط کربلایی کاظم خباز حدود ۱۰۰ پیش وقف شده و با تامین اعتبار ساخت بنای جدید این حسینیه در ۳ طبقه ابتدای سال جاری آغاز شد.

تاکنون ۳۰ درصد پروژه انجام شده و تکمیل بنای حسینیه به ۳ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن