اسلاید شوشهری

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد:

پروژه‌های عمرانی شهر رونق می‌گیرد

کد خبر : 56091

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: باوجود تنگناهای مالی موجود، پشتیبانی و حمایت از پروژه‌های عمرانی شهر در دستور کار بوده و به مرور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در بازدید از سازمان پایانه‌های مسافربری عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری متناسب با توسعه کالبدی و انسانی شهر، یک ضرورت انکارناپذیر بوده و تامین مالی و پشتیبانی از اجرای این پروژه‌ها را از وظایف ذاتی خود می‌دانیم.

وی به پروژه جلوخان پایانه مسافربری اشاره کرد و افزود: موقعیت ویژه پایانه مسافربری به‌عنوان تنها مبدا ورودی مشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) و پذیرنده حدود ۶۰درصد از مسافران ورودی به شهر مقدس مشهد، نیازمند توجه جدی و ساماندهی متناسب با پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد عنوان کرد: تکمیل جلوخان پایانه مسافربری که نقشی آرام‌کننده و معنوی در سیر ورود و خروج مسافران دارد، ضروری است و با حمایت‌های مالی که از این پروژه خواهیم داشت، قول اتمام آن تا آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را گرفته‌ایم.

زوکی‌نژاد در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری و مدیرعامل سازمان عمران برگزار شد، افزود: در تعریف پروژه‌های شهری، بایستی حل مشکلات مردم و تسهیل در شرایط زندگی شهری اولین اولویت باشد و طبیعی است که با وجود محدودیت‌های منابع مالی، حمایت‌ها به اولویت‌های ویژه معطوف گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن