شهری

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی:

مادران و همسران شهدا الگوی نسل‌های حال و آینده هستند

کد خبر : 56671

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: مادران و همسران شهدا الگوی نسل‌های حال و آینده هستند، زیرا آنان راه و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه نشان دادند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از، گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا، روز پنجشنبه، ۱۴ دی ماه به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اردویی یک روزه به باغ موزه دفاع مقدس به همراه همایش پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای جبل‌النور کوهسنگی تدارک دید. این همایش با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید منطقه دو برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری در این همایش ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و تسلیت چهارمین سالگرد شهادت حضرت سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان عنوان کرد: حضرت زهرا(س) نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، حجاب، عفاف و اسوه است. امروز ما فاطمه‌های زمانی را در جامعه داریم که ادامه دهندگان راه حضرت فاطمه زهرا(س) و زینت کبری(س) هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مادران و همسران شهدا نهال شهادت را پرورش دادند، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا الگوی نسل‌های حال و آینده هستند، زیرا آنان راه و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه نشان دادند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا تصریح کرد: ولایتمداری و تبعیت از ولایت از نکات برجسته در وصایای شهدا است. تمام شهیدان نیز بدون استثناء به این نکته مهم تاکید داشتند. دشمن امروز دو قدرت بلامنازع، مهم و کلیدی شامل ولایت فقیه و خانواده را نشانه گرفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن