شهری

مهلت ثبت نام حج تمتع برای زائران خراسان رضوی تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد

کد خبر : 52229

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پیرو اطلاعیه قبلی حج و زیارت استان برای ثبت نام دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری تا پایان فروردین ۱۳۸۶ (اولویت سوم)، مهلت ثبت نام برای تکمیل ظرفیت‌های خالی کاروان‌های حج استان تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

به گزارش صبح مشهد، عباس خداشناس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که مرحله نخست ثبت‌نام اولویت سوم حج تمتع امسال از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه، مرحله دوم آن تا پایان فروردین ماه و مرحله سوم آن تا پنجم اردیبهشت ماه امسال بوده است افزود: با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروانهای حج استان خراسان رضوی مرحله چهارم ثبت نام برای اولویت سوم از روز گذشته آغاز شده و تا پانزدهم اردیبهشت ماه در صورت عدم تکمیل ظرفیت‌های خالی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: زائران می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه و یا دفاتر زیارتی برای ثبت‌نام در کاروانهای اعلام شده اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پیام رسان‌های حج و زیارت خراسان رضوی شامل پیام‌رسان گپ به آدرس https://gap.im/hajrazavinews و پیام‌رسان سروش به آدرس http://splus.ir/hajrazavinews فعال و مشغول اطلاع رسانی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن