اخبار مهم

کلاهبرداری از زن مشهدی/فریب چرب زبانیهایش را خوردم

کد خبر : 37875

نه تنها برنده خوش شانس نبودم، بلکه طمع و نادانی از من بدشانس ترین برنده شهر را ساخت …
به گزارش صبح مشهد و به نقل از رکنا، زن ۵۰ساله، در حالی که برای پیدا کردن سارق پول هایش، دست به دامان پلیس فتای خراسان رضوی شده بود و نگران در سالن انتظار قدم می زد، گفت: نمی دانم چگونه و به این راحتی در دام یک سارق چرب زبان گرفتار شدم. بارها در روزنامه ها خوانده بودم که سارقان، پیامک هایی با عنوان «شما برنده شده اید» را برای شهروندان ارسال می کنند و با کشاندن آن ها پای دستگاه خودپرداز همه موجودی حسابشان را به سرقت می برند اما با داشتن همه این اطلاعات، فریب چرب زبانی های یک سارق را خوردم و با همه زرنگی هایی که به خرج دادم، باز هم دزدان اموالم را ربودند. این زن میانسال ادامه داد: پس از فوت همسرم تنها دخترم را با کارگری و زحمتکشی بزرگ کردم به امید این که روزی خوشبختی او را نظاره گر باشم. چند ماه قبل که دخترم با جوانی شایسته ازدواج کرد برقی از خوشحالی در چشمانم درخشید. بعد از مدتی دوندگی بالاخره توانستم ۸میلیون تومان وام ازدواج برای او بگیرم. در این میان خودم هم یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان پس انداز کرده بودم که ۳روز قبل پول ها را به حسابم ریختند.

قصد داشتم همه جهیزیه دخترم را یک جا بخرم چون مکانی برای نگهداری آن ها نداشتم در همین اثنا جوانی با گفتن نام کوچک دخترم مدعی شد که از یک اداره دولتی تماس می گیرد و عنوان کرد شما برنده خوش شانس هستید و باید برای دریافت جایزه ۲میلیون تومانی با شماره چهاررقمی تماس بگیرید، اما وقتی دیدم آن شماره مدام مشغول است دوباره با آن جوان تماس گرفتم، او گفت اگر عجله دارید پای دستگاه خودپرداز بروید تا پول را به حسابتان واریز کنیم.
اما من زرنگی کردم و چند کارت خالی را در دستگاه قرار دادم. آن جوان در تماس بعدی عنوان کرد کارت ها ناشناس است باید کارت دیگری بگذارید. وقتی کارت اصلی را که پول وام در آن بود داخل دستگاه گذاشتم فکر کردم او حسابم را خالی کرده است، برای همین بلافاصله موجودی گرفتم که دیدم مبلغ حسابم سر جایش است، اما وقتی به خانه برگشتم فهمیدم که سارق ۸هزار و ۸۰۰تومان باقی گذاشته است و من از خوشحالی متوجه نشده بودم چون او گفته بود بعدازظهر پول به حسابتان واریز می شود حالا واقعا درمانده ام که چگونه به چشمان دخترم نگاه کنم… ماجرای واقعی با همکاری پلیس فتای خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن