ورزشی

تفاهم نامه میان انجمن صنعت ورزش و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی امضا شد

کد خبر : 53493

انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی و هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی با امضای تفاهم نامه ای ، همکاری های مشترک خود را آغاز نمودند .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی ، در پی حضور سید مرتضی عظیم زاده رئیس انجمن صنعت ورزش استان در دفتر هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی خراسان رضوی و دیدار و گفتگو با محمدرضا خوش باطن رئیس این هیات تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی به امضا رسید .

دراین دیدار خوش باطن رئیس هیات با بیان این که ورزشکاران سازمان یافته هیات بیش از ۱۵ هزار نفر در سراسر استان هستند وجامعه روستائیان را در بر میگیرند و نیاز به حمایت های همه جانبه ازطرف ارگان های مختلف را دارند همکاری با انجمن صنعت ورزش می تواند چشم انداز روشنی را برای جامعه آماری این هیات در آینده نزدیک رقم زند تا برای برگزاری دوره های آموزشی ،اعزام ها، مسابقات و غیره بتوان با تمام توان حمایت این جامعه را داشته باشیم از این رو ابراز خرسندی خود را اعلام داشت .

درطرف دیگر گفتگو عظیم زاده با اعلام این که اولین هیات برای آغاز تفاهم نامه بین هیات های ورزشی این هیات بوده و نظرات و پیشنهاد های خوبی را از جلسه برداشت کرده ایم گفت : خدمات و اهداف انجمن و هیات ها را با هم متناسب می نماییم و سعی خواهیم کرد بنا به نیاز هیات ها و جامعه های ورزشی برنامه های اجرایی فراخور اهداف آنها اجرا نماییم .

از جمله مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به مواردی همچون ، کمک به توسعه و ارتقا رویکرد تشکل گرایانه در مدیریت ورزش استان ، توسعه فعالیت‌های جسمانی، نشاط و سلامتی ، پشتیبانی اجرائی، آموزش و پژوهشی هیات ، کمک به تولید پایگاه‌ داده ها و بهبود بانک اطلاعات هیات ، همکاری در سمینارها و همایش‌های موضوعی هیات ، توسعه و رشد فعالیت های اقتصادی ورزشی این هیات اشاره کرد .

در این دیدار فریبرز رمضانی دبیر و خزانه دار انجمن صنعت ورزش ، حیدر میرابی خزانه دار هیات ورزش روستایی و دیگر اعضا حضور داشتند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن