شهری

احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ دلاوران ۱۲طی ۱۶ ماه آینده

کد خبر : 57449

معاون مهندسی آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ دلاوران ۱۲ طی ۱۶ ماه آینده خبرداد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، عبداله سلطان احمدی اظهارداشت: پروژه “احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ و سایر ساختمان های جانبی سایت دلاوران ۱۲” واقع در بلوار دلاوران طی ۱۶ ماه آینده تکمیل و به عنوان یکی از مخازن مهم درشبکه مستقل آبیاری فضای سبز مشهد مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ذخیره و تأمین آب پهنه ۱۰ شبکه مستقل آبیاری فضای سبز واقع در سطح شهرداری منطقه ۹ و ذخیره و تأمین آب از طریق پمپاژ برای فضای سبز کمربند سبز جنوبی شهر مشهد را از هداف ساخت این مخزن و ایستگاه پمپاژ برشمرد .

سلطان احمدی ادامه داد: آب این مخزن از طریق خط انتقال آب ( لوله فایبرگلاس سایز ۶۰۰ میلیمتر و طول ۱۲ کیلومتر) از بوستان پردیس واقع در میدان شهید فهمیده تأمین می گردد. آب برکه بوستان پردیس نیز از طریق جمع آوری آب چاه ها و نیز تصفیه خانه خین عرب تأمین می شود.

وی اظهارداشت: عملیات پروژه مذکور شامل نقشه برداری اولیه سایت، خاکبرداری و پی کنی محل مخزن، چاله پمپاژ، حوضچه های ورودی و خروجی، احداث مخزن بتنی به حجم ۴هزارمتر مکعب، احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ، اتاق کنترل و پست برق، اتاق نگهبانی و تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان ها، محوطه سازی و پارکینگ است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن