اسلاید شوشهری

در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد از پروژه‌های زودبازده منطقه پنج عنوان شد؛

منطقه پنج شهرداری مشهد پیشرو در رضایت‌مندی مردمی

کد خبر : 49055

پروژه‌های زودبازده برای ۷۰ محله حاشیه شهر مشهد از نخستین مصوبات شورای ششم برای رونق و توسعه مناطق پیرامونی شهر مشهد بود. براساس این مصوبه به هرمحله برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و همه آن‌ها با خواست و نظر مردم تعریف و در حال اجرا هستند.

در همین راستا مدیر‌عامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری گفت: ۵۸ پروژه‌ زود‌بازده عمرانی با اعتباری حدود ۱۰۹ میلیارد در منطقه پنج مشهد وجود دارد،که در حال پیش بردن آنها هستیم.

به گزارش صبح مشهد، علی رضا‌زاده همدانی در بازدید از پروژه‌های زودبازده منطقه پنج که عصر یکشنبه با حضور مجید وحدتی‌پور شهردار این منطقه و جمعی از مدیران دو مجموعه صورت گرفت، افزود: بیشتر پروژه‌ها در حوزه جمع آوری آب‌های سطحی و پیاده‌رو سازی است، که سبب رضایت‌مندی بسیار بالایی در سطح منطقه شده است و این موضوع در بازدیدی که از این پروژه‌ها داشتیم کاملا مشهود بود.

وی تصریح کرد: منطقه پنج یکی از مناطقی است که در سطح رضایت‌مندی مردمی و اتفاقاتی که در آن رقم خورده، جزو مناطق بسیار خوب ما به‌شمار می‌رود.

رفع مشکل آب‌گرفتگی در منطقه پنج
مجید وحدتی‌پور شهردار منطقه پنج مشهد نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌های زودبازده این منطقه بیان کرد: یکی از موضوعات حاد در بحث معضلات مدیریت شهری منطقه پنجو مطالبات شهروندان، موضوعات حداقلی پیاده‌رو سازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی بود، و به دلیل اینکه از نظر جغرافیایی شیب شهر به سمت شرق است، در زمان بارندگی ها شاهد حرکت روان آب ها و تجمع آب گرفتگی معابر در نقاطی که شبکه جمع آوری آبهای سطحی در آن وجود نداشت، بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با درایت مجموعه مدیریت شهری و آغاز ۵۸ پروژه در منطقه پنج، که بخش قابل توجهی از آنها در راستای اجرای کانال های جمع آوری آبهای سطحی برنامه ریزی و اجرا شد،توانستیم ۷۵ درصد از مشکلات آب گرفتگی معابر را حل کنیم.

وحدتی‌پور اظهار کرد: پیاده‌رو سازی از‌جمله دیگر مواردی بود که توانستیم با استفاده از این اعتبارات بخش زیادی از نقاط منطقه را اصلاح نماییم و باتوجه به بازگشایی مدارس دانش‌آموزان و والدین با آرامش خاطر از این مسیرها عبور می‌کنند، و به همین دلیل رضایت‌مندی بسیار بالایی را در تمام منطقه داشتیم.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سطح منطقه را حدود ۲۵ درصد عنوان کرد و ادامه داد: برخی از پروژه‌های مورد اشاره پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته‌اند و برخی دیگر نیز در حال اجرا می باشند و طبق تعهدی که به سازمان بازآفرینی فضاهای شهری داده‌ایم، تا اواسط آذر ماه بخش عمده این پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید‌، تا خدمتی بی‌منت به مردم شرق مشهد مقدس ارائه دهیم و قول شواری ششم یعنی نگاه ویژه به حاشیه شهر با اعتبارات زودبازده به بار بنشیند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن