شهری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش استان مطرح کرد:

توزیع شیر در مدارس ابتدایی خراسان رضوی در دو نوبت در هفته

کد خبر : 55160

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه مصوب شده شیر هفته‌ای دو نوبت و به طور کل در سال ۳۵ نوبت به دانش‌آموزان ابتدایی مدارس دولتی تخصیص داده شود، گفت: زمان دقیق توزیع شیر مدارس مشخص نیست و به دنبال تخصیص و ابلاغ اعتبار هستیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، رضا کشتی‌دار در خصوص توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: اخیرا جلسه کمیته شیر در دانشگاه علوم پزشکی برگزار و در جلسه بیان شد که باید در این حوزه از کمک خیر سلامت‌یار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در جلسه معاونین تربیت‌بدنی و سلامت کشور، آقای ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش و خانم گودرزی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارتخانه بیان کردند که مصوب شده شیر هفته‌ای دو نوبت و به طور کل در سال ۳۵ نوبت به دانش‌آموزان ابتدایی مدارس دولتی تخصیص داده شود.

کشتی‌دار افزود: زمان دقیق توزیع شیر مدارس مشخص نیست. به دنبال تخصیص و ابلاغ اعتبار هستند که به محض تخصیص بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه شیر در تمامی استان‌ها توزیع می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: براساس تعداد دانش‌آموز ثبت‌شده در سامانه آموزش‌وپرورش و برآورد هزینه، ابلاغ اعتبار به استان‌ها انجام می‌شود. بعد از این ما تمهیدات لازم در استان را در زمینه سازوکار خرید و توزیع شیر فراهم و اجرایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این تخصیص اعتبار توسط دولت انجام می‌شود. ما نیز به دنبال این هستیم که از خیران کمک بگیریم تا بتوانیم مدارس حاشیه شهر را بیش از ظرفیت اعلام شده تحت پوشش قرار دهیم.

کشتی‌دار خاطرنشان کرد: ما در کل برنامه‌های خود به دنبال جذب خیرین سلامت‌یار هستیم تا بتوانیم خدمات موثرتر و با دامنه بیشتری به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

انتهای پیام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن