اخبار مهماقتصادی

محمدجواد محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ بزرگ‌ترین کیک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی رونمایی می شود

کد خبر : 19691

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از رونمایی بزرگ‌ترین کیک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در روز جمعه، سوم اسفند ماه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، محمدجواد محبی ظهر امروز در نشست خبری خود در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از رونمایی از بزرگ‌ترین کیک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در روز جمعه، سوم اسفند ماه خبر داد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: این کیک با وزن یک تن و طول ۴۰ متر همزمان با برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات مواد خام و ماشین‌آلات و نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته با حضور عموم مردم و تعدادی از مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

وی ایجاد زمینه مورد نیاز برای آشنایی شرکت‌ها و همچنین تولیدکنندگان داخلی و خارجی را از اهداف نمایشگاه بین‌المللی مشهد دانست و افزود: معرفی توانمندی‌های شرکت‌های تولیدکننده محصولات ارگانیک در کنار عرضه مواد غذایی سالم و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌ها برای توسعه و رونق اقتصادی نیز از دیگر اهداف نمایشگاه است.

محبی با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه همزمان از یکم تا پنجم اسفند ماه، تشریح کرد: نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات، آجیل و خشکبار و میوه‌های خشک و همچنین نمایشگاه آرد، نان و غلات و نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالمی گواهی‌شده و گیاهان دارویی به صورت همزمان با دومین جشنواره غذای مشهد در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره سال ۹۸ و همچنین عرضه مستقیم کالا از روز ۱۰ تا ۱۷ اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و ساعت کاری این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح است.

وی با اشاره به حضور ۱۳۱ شرکت داخلی و یک نماینده از ایتالیا، ادامه داد: این نمایشگاه در پی ایجاد زمینه‌ای مناسب برای آشنایی شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم است.

محبی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته، اضافه کرد: نمایندگانی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، کرمان، شیراز، آذربایجان غربی و شرقی، لرستان، بوشهر، مازندران، البرز، گیلان و مرکزی و کردستان در این نمایشگاه شرکت دارند.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اضافه کرد: واحدهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه به عرضه محصولاتی در زمینه‌های کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی و شکلات، آجیل، خشکبار، شوینده‌های بهداشتی، مواد پروتئینی، لوازم خانگی، صنایع دستی، فرش ماشینی و دستباف و ملزومات منزل پرداخته می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن