ورزشی

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه: فعالیت ۶۰ رشته ورزشی در استان/ امسال به ورزش بانوان توجه ویژه می شود

کد خبر : 16136

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی گفت: در سال گذشته که هیئت ورزش‌های رزمی را تحویل گرفتیم جایگاه استان در کشور ۲۸ بود اما طی فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته، توانستیم بین چهار استان برتر کشور و مورد توجه فدراسیون قرار بگیریم.

به گزارش صبح مشهد، وحید اسحاقی در نشست خبری ظهر امروز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته که هیئت ورزش‌های رزمی را تحویل گرفتیم جایگاه استان در کشور ۲۸ بود اما طی فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته، توانستیم بین چهار استان برتر کشور و مورد توجه فدراسیون قرار بگیریم.

وی افزود: حدود ۱۲سال خراسان رضوی هیچ نماینده‌ای در تیم ملی نداشت اما در حال حاضر رضا چوبدار در کنار تیم ملی برای مسابقات پیش‌رو آماده می‌شود، همچنین در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ نماینده استان توانست قهرمان شود، در رشته موی‌تای نیز دو تیم آقایان و بانوان  جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند تا علاوه برکسب تجربه با شرایط مسابقات آشنا شوند و به‌طور قطعی می‌توان گفت طی سال جاری حداقل دو ملی پوش در این رشته خواهیم داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان تصریح کرد: ۱۵۷ رشته تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی است در سال ۹۷ تعدادی از سبک‌ها از فدراسیون کنار گذاشته می‌شود، در حال حاضر ۶۰ رشته در استان فعالیت می‌کند، در ۱۲ شهرستان هیئت فعال داریم و ۴ شهرستان در حال بررسی است.

اسحاقی تصریح کرد: با انتصاب من به‌عنوان رئیس کمیته بازرسی فدراسیون سخت‌گیری‎‌های قانونی در استان اجرا شد  و حدود ۸۰ درصد کاهش تخلفات داشتیم و خراسان رضوی تنها استانی است که می‌توان گفت در آن مسابقات قفس برگزار نمی‌شود، با هر تخلفی که مواجه شویم آن کمیته ۶ تا یک سال تعلیق می‌شود، نرخ شرکت در مسابقات، دریافت مدال، احکام و ارتقا سطح از طریق هیئت اطلاع رسانی شده است درصورت اعلام و گزارش مستند به هیئت با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی گفت: خراسان رضوی مشکلات زیادی از جمله اعزام های غیرمجاز برون‌مرزی به گرجستان ترکیه آذربایجان که با ورود فدراسیون این اعزام‌ها و احکامی که صادر می‌شد تا حد زیادی جمع شد،در شهرستان‌ها ورزشکاران سرعت و قدرت بالایی نسبت به ورزشکاران مشهد دارند اما از نظر تکنیک ضعیف هستند به همین خاطر  در هرشهرستان یک نفر را آموزش دادیم تا از نظر فنی مستعدین را آموزش دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی تاکید کرد: در بخش بانوان کم‌کار بودیم در گذشته چرا که به صورت درست ساماندهی نشده بودند  در حال حاضر توجه ویژه به بخش بانوان داریم و با ساماندهی خوبی که صورت گرفت شانس مدال‌آوری بانوان در سال ۹۷بسیار بالا است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. درود بی پایان
    ضمن خسته نباشید و تشکر
    ممنون میشم اگر آدرس هیئت کیک بوکسینگ در مشهد را معرفی بفرمائید و اینکه مدرک ارائه بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن