اسلاید شوشهری

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در مشهد پایان یافت

کد خبر : 47847

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی سراسر کشور یادواره شهید ابراهیم هادی با معرفی نفرات برتر خود در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز پس از ۵ روز رقابت سنگین و نفس گیر در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش ستاد خبری مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی سراسر کشور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این سری از مسابقات ضمن بیان اینکه مسابقات با حضور حدود ۹۰۰نفر از بانوان فرهنگی و ورزشکار برگزار شد تصریح کرد: مشهد به دلیل وجود زیرساخت های مناسب ورزشی که دارد بانوان فرهنگی علاوه بر اینکه در عرصه رقابت های ورزشی حضور یافتند، فرصت تشریف به بارگاه منور رضوی را هم پیدا کردند.

جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش ‌و پرورش نیز به اهمیت این مسابقات میان جامعه معلمان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی باعث افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال جامعه می شود. ما تلاش کردیم این مسابقات را در راستای برنامه توسعه ورزش فرهنگیان برگزار کنیم.

در بخش دیگری از مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی، صفدر سلطانی، قائم مقام اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور گفت: وقتی بانوان فرهنگی به واسطه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، در محیطی با نشاط حضور پیدا می‌کنند، قطعا می توانند این سرزندگی و نشاط را به خانواده و محیط مدرسه هم منتقل کنند.

گفتنی است مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور با حضور ۳۱استان در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه بانوان از ۲۸تیرماه آغاز و تا ۲مردادماه به مدت ۵روز ادامه داشت.

شایان ذکر است به نفرات اول هر رشته علاوه بر مدال طلا و لوح یادبود، مبلغ ۳۰میلیون ریال در دو بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر، ۲۰میلیون ریال به نفرات دوم در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر و مبلغ ۱۰میلیون ریال در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن