استانی

تردد در جاده‌های غرب خراسان رضوی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

کد خبر : 39491

بارش برف و کولاک در جاده‌های جوین و جغتای از بامداد امروز آغاز شده است و هم اکنون تردد در محورهای کوهستانی این مناطق واقع در غرب خراسان رضوی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

صبح مشهد- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف و کولاک در برخی مناطق این شهرستان بیش از ۳۰ سانتی متر گزارش شده و هم اینک تردد در محور جوین – سبزوار واقع در گردنه بید و برغمد به سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی اصغر سمیعی زاده افزود: عوامل راهداری برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در جاده‌ها مستقر هستند و هم اکنون تمامی جاده‌های این شهرستان باز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای هم به خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک تردد در برخی از راههای ارتباطی این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سید ابراهیم سید آبادی افزود: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای از بامداد امروز عملیات برف روبی راههای اصلی جغتای را آغاز کردند و هم اینک رفت و آمد خودروها در این مسیرها در جریان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز شده است تا روز یکشنبه این هفته ادامه دارد.

شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری و شهرستان جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن