اخبار مهم

انفجار منزل مسکونی در مشهد هفت مصدوم داشت

کد خبر : 40180

مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: انفجار توام با آتش‌سوزی منزل مسکونی در این کلانشهر منجر به مصدوم شدن هفت نفر شد.

به گزارش صبح مشهد، آتشپاد سوم حسن عظیمیان روز پنجشنبه افزود: این حادثه ظهر امروز در مجتمع مسکونی چهار طبقه در بلوار طبرسی رخ داد.

وی بیان کرد: شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک واحد مسکونی ۸۰ متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات شد که امدادگران و آتش‌نشانان با تقسیم شدن به چند گروه، ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: آتش نشانان ۷ فرد حادثه دیده را که سه تن از آنان کودک بودند، برای سیر مراحل پزشکی تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی گفت: علت اولیه این حادثه نشت گاز شهری ارزیابی شده و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل انفجار به ماموریت خود پایان دادند.

عظیمیان افزود: میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتقال مصدومان به بیمارستان‌های امام رضا و هاشمی‌نژاد

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: ۷ مصدوم حادثه انفجار امروز توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانهای امام رضا (ع) و شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافتند.
محمد علیشاهی افزود: ۲ نفر از مصدومان حادثه که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان هاشمی نژاد و پنج نفر نیز به بیمارستان امام رضای مشهد منتقل شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن