اسلاید شوستون اصلیورزشی

سیاه جامگان- نفت تقابل ۲روی سکه بی پولی !

کد خبر : 7291
هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز و فردا برگزار می شود؛ از جمله این مسابقات،دیداری است که ورزش دوستان خراسانی می توانند آن را از نزدیک  از ساعت ۱۶ و۴۵دقیقه فردا با حضوردر ورزشگاه ثامن الائمه(ع)مشهد  دنبال کنند و شاهد تقابل ۲تیم بحران زده از آفت”بی پولی” با ۲رویکرد متفاوت باشند. تقابل دو تیم با وجه اشتراک زیاد مثل اعتصاب بازیکنان در تمرین و وجه افتراق زیاد نظیر تفاوت عملکرد و جایگاه‌هایشان در جدول،  بیانگر ۲روی متفاوت سکه «بی پولی» درمستطیل سبز فوتبال ایران است.

«نفت تهران» در آتش حسرت پیروزی می سوزد!
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، رویارویی این ۲تیم در تاریخ مسابقاتشان بایکدیگر، تاکنون آتش حسرت پیروزی را بردل تهرانی ها گداخته است.نخستین تقابل این ۲تیم در چارچوب بازی های هفته سوم لیگ گذشته در مشهد با تک گل۳ امتیازی”حسین(فرزاد) زامهران” در دقیقه۳۴ موجب پیروزی شیرین سیاه جامگان وسرمربی وقتش(رسول خطیبی)شد و در بازی برگشت نیزعلیرضا منصوریان(سرمربی وقت تیم نفت) با نتیجه ۲بر یک در هفته هجدهم لیگ،مغلوب شاگردان فرهاد کاظمی(سرمربی مستعفی فصل جاری مشکی پوشان)شد که در این دیدار در تهران،ابتدا میزبان توسط”امیر ارسلان مطهری”از روی نقطه پنالتی در دقیقه۳۴پیش افتاد ،اما”رضا عنایتی” کاپیتانی وقت سیاه جامگان نیز از روی همین نقطه (پنالتی) در دقیقه۵۰بازی را به تساوی کشاند ودر نهایت”نفت تهران” با گل به خودی”مطهری” در دقیقه۸۳تن به شکست مجدد داد تا در حسرت پیروزی برسیاه جامگان بماند.
۲عملکرد متفاوت
با واگذاری اخیر باشگاه «نفت تهران» به بخش خصوصی(که زمزمه هایش از فصل قبل وجود داشت)، بحران مالی دامنگیر تیم تهرانی شد و در نهایت نیز مشکلی که از ابتدای فصل با”بی پولی” شاگردان”علی دایی”-سرمربی فصل جاری این باشگاه -وجودداشت با اعتصاب بازیکنان در اعتراض به این وضعیت ولغو تمرینات هفته گذشته و در آستانه بازی مشهد، وارد”بحران جدی” شد.این درحالی است که مدیران وکادرفنی وبازیکنان تیم تهرانی،به جای تن دادن به باخت های متعدد و سقوط در جدول،با عملکرد مثبت ونتایج بسیار خوبی که گرفتند( درست برخلاف روند سیاه جامگان ) موجب همدلی جامعه فوتبال شدند و مسئولان تحت فشار قرار گرفتند و سرانجام نوید جدی حل مشکل داده شد. .شاگردان دایی هم اکنون با۱۵ امتیاز(۴پیروزی-۳تساوی-۲شکست)رتبه “سوم” جدول را دارند،درحالی که تیم”سیاه جامگان”۹امتیاز(۲پیروزی-۳تساوی-۴شکست)دارد و در رتبه”نهم” قرار گرفته است و با جدایی قطعی”کاظمی”،فردا(جمعه)تیم مشهدی با هدایت دستیاران سابق کاظمی(دهقانی و شفیعی)و مدیرفنی جدید(خداداد عزیزی)به میدان می رود و درگیری«بادامکی» در تمرین اخیر با یکی از اطرافیان مدیرعامل  نیز اوضاع را پر تنش نشان می دهد ضمن آنکه «شربتی» نیز بازیکن محروم تیم مشهدی است.
ادعای عزیزی: هرکه را بخواهم،با یک تلفن،سرمربی می کنم!
در شرایطی که تیم خراسانی فردا”بدون سرمربی” در مشهد به زمین می رود،مدیرفنی جدید، مدعی شده است هر گزینه ای را بخواهد می تواند با یک تلفن به مشهد بیاورد  ومشکلات مالی باشگاه  هم نقش چندانی در پاسخ منفی یا مثبت سرمربی آینده ندارد !خداداد عزیزی (که مدیریت فنی و ریاست سازمان فوتبال سیاه جامگان را قبول کرده است)، خیلی صریح و آشکار درباره انتخاب سرمربی به “ورزش سه”، می گوید: « سرمربی با نظر مستقیم من انتخاب می شود وبا همین هدف نیز به اتفاق دوستان، رایزنی هایی را شروع کردیم و بعد از تعطیلات پس از بازی فردا، سرمربی جدید  را معرفی می کنیم». وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت مالی کدام سرمربی به مشهد خواهد آمد، گفت: «خیالتان راحت! همین الان هر سرمربی را که بگویید، من با یک تلفن به سیاه جامگان می آورم و برای سرمربیان بیکار، پول باشگاه در مرحله دوم و سوم قرار دارد. هدف اول آنها، بازگشت به نیمکت سرمربیگری به هر وسیله ای است! شما از “علی دایی” که بزرگ تر و حساس تر روی مسائل مالی سراغ ندارید؛فکر می کنید چرا قبول کرد روی نیمکت نفت تهرانی بنشیند که نه مالک مشخصی داشت و نه بازیکن درست و حسابی؛ تازه، کلی شکایت قضایی هم از سال پیش روی میز باشگاه تهرانی است؟» عزیزی درباره جدایی و اعتصاب محتمل برخی بازیکنان تیم مشهدی نیز، قاطعانه می گوید: «شده با ۸ بازیکن به میدان برویم، “ناز” هیچ بازیکنی را نمی کشیم! هر کس نمی خواهد ، برود تا “جا” برای جذب بازیکنان مدنظر باز شود! در انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید  نیز اختیار تام دارم که اگر غیر این بود، محال بود قبول کنم. سرمربی هم با نظر مستقیم من انتخاب می شود و بازیکنان جدید را هم با مشورت با سرمربی آینده و بر اساس نیاز، انتخاب می کنیم.» مدیر فنی سیاه جامگان البته امیدوار به بالانشینی این تیم است و می گوید: «همه باید تلاش کنیم تا سیاه جامگان به آرامش برسد. باید در کوتاه مدت اوضاع را سر و سامان دهیم تا در بلند مدت به اهدافمان برسیم».
قم میزبان بازی«پدیده»
در همین چارچوب «پدیده» بحران زده نیز که جایگاه خوبی در جدول ندارد(پانزدهم) پس از تعیین مدیرعامل جدید، از ساعت۱۵ امروز در قم ، میهمان”صبا” است.شاگردان”مهاجری” از نخستین هفته تاکنون(هفته دهم)حتی در یک مسابقه پیروز از میدان خارج نشده اند و برای خروج از جمع قعرنشینان لیگ،باید  با هر ۳ امتیاز این مصاف با شاگردان”مرفاوی”، به مشهد بازگردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن