شهری

بیش از ۱۴ هزار نفر از نمایشگاه «غدیر تا قدر» در منطقه ثامن بازدید کردند

کد خبر : 46059

شهردار منطقه ثامن مشهد مقدس گفت: با توجه به پایان کار اجرای جشنواره قرآنی_فرهنگی «شهر مهمان ماه» در این منطقه بیش از ۱۴ هزار نفر از نمایشگاه «غدیر تا قدر» در منطقه ثامن بازدید کردند.

به گزارش صبح مشهد، سید فرهاد حجازی افزود: این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ثامن و با مشارکت تشکل های مردمی، به ویژه هیئت مذهبی شیفتگان قاسم بن الحسن(ع)، از ۱۱ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان در ساعات پس از افطار تا ۱:۰۰ بامداد ، به روایتگری رویدادهای عصر امام علی «ع» و سبک زندگی آن حضرت پرداخت،مورد استقبال گسترده زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.

وی ادامه داد، هر شب در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر برای بازدید از نمایشگاه در ۳ نوبت ۴۵ دقیقه ای حضور یافتند و طبق هماهنگی شورای اسلامی روستاهای اطراف مشهد، بخشی از مخاطبان مردم شریف روستاهای اطراف و حاشیه شهر بودند،که با اتوبوس به صورت رایگان،به حرم مطهر مشرف شده و برای بازدید از نمایشگاه نیز حضور می یافتند.

حجازی گفت: نمایندگانی از سایر استان های کشور نیز پس از بازدید از این برنامه،خواستار برگزاری نمایشگاه از سوی هنرمندان مشهدی حاضر در این ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی در شهرهای خود شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن