اسلاید شواقتصادیستون اصلی

پروژه گازرسانی به روستای توریستی دهنه اخلمد آغاز می شود

کد خبر : 12195

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: کلنگ پروژه گازرسانی این منطقه پس از انتخاب پیمانکار و گذراندن مراحل انعقاد قرارداد، به زمین زده خواهد شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در جمع مردم روستای دهنه اخلمد با اشاره به اخذ مجوزات لازم گازرسانی به این منطقه توریستی اظهار کرد: بنده اعتقادی به اتلاف وقت ندارم و معتقدم وعده داده شده به مردم بایستی در زمان مقرر خود انجام شود.
وی تصریح کرد: خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا به همراه همکاران خود در مجموعه گاز خراسان رضوی، نعمت گاز طبیعی را به منازل مردم بیاوریم.
فانی پیرامون پروژه گازرسانی به دهنه اخلمد گفت: ان شاا… ظرف دو هفته آینده پروژه گازرسانی این منطقه در روزنامه‌های کثیر الانتشار مناقصه و طبق قانون مناقصات که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، حداقل دو ماه پروسه انتخاب پیمانکار به طول می‌انجامد. پس از انتخاب پیمانکار، ۱۰ روز صرف انعقاد قرارداد، ارائه ضمانت نامه و تجهیز کارگاه خواهد شد؛ امیدواریم که با گذشت سه ماه از مناقصه این پروژه، کلنگ اجرای آن نیز زده شود.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: از نظر شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز خراسان رضوی این پروژه عملیاتی است چرا که طرحی آن انجام و هزینه آن نیز در نظر گرفته شده و نقشه برداری آن کامل گردیده است.
فانی با بیان اینکه اجرای پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت خواهد بود، تصریح کرد: خوشبختانه مسیر اجرای شبکه گازرسانی دارای وضعیت مناسبی است، بنا به توافقی که با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته ایم، همکاری مردم در حین اجرای پروژه شرط مورد انتظار شرکت گاز استان است.
دکتر محمد دهقان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه مسئله گازرسانی به روستای دهنه اخلمد از چندین سال گذشته مطرح بوده، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته فرمانداران بسیاری به دنبال گازرسانی به این منطقه بودند که به لطف خدا در زمان فعلی، پروژه گازرسانی در مرحله آغاز قرار گرفته است.
وی بیان کرد: مطالعات بسیاری پیرامون گازرسانی به این منطقه انجام شده است، مهم ترین موضوع در این منطقه گازرسانی است از همین رو تقاضا داریم پروژه با سرعت منطقی شروع و به زودی به اتمام برسد.
دهنه اخلمد، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان چناران استان خراسان رضوی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن